اخبار سیاسی

ادعا‌های غربی‌ها دیگر برای جوانان ما جذابیت ندارد

رئیسی، رئیس جمهور گفت: ادعا‌های غربی‌ها دیگر برای جوانان ما جذابیت ندارد، چون همه با شکست مواجه شده اند. او افزود: اگر تا دیروز جوان آرزو می‌کرد در فضای فرهنگی غربی قرار بگیرد امروز احساس می‌کند باید روی پای خود بایستد.

شاهد شکست تحریم‌ها علیه ایران هستیم

سردار سلامی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شاهد شکست تحریم های ظالمانه آنها بر علیه ایران هستیم، تصریح کرد: به خوبی شاهد شکست محاصره سیاسی و اقتصادی کشور هستیم، بنابراین این راه با شهادت شخصیت ها و فرماندهان بزرگی مثل حاج قاسم که شخصیت جهانی دارند، نه تنها متوقف نمی شود بلکه به نحوه بسیار مناسبی توسط دنبال کنندگان آن راه و طریق مستقیم ادامه پیدا خواهد کرد.

نظام تصمیم گیری در کشور ما یک نظام منطقی نیست

رئیس جمهور پیشین کشور گفت: نظام تصمیم گیری هم در کشور ما یک نظام مبتنی بر منطق تصمیم گیری نیست. چون ما برای تصمیم گیری دانش داریم که محصول تجربیات تاریخ است که البته عقلانی هم هست که هر مجموعه تصمیم گیری، باید سلسله مراتبی باشد، توازن اختیار و مسئولیت در آن برقرار باشد و شفاف باشد. احمدی نژاد افزود: عقلانیت را که نمی‌شود کنار زد، باید از عقلانیت تبعیت کنیم. ایران ظرفیت آن را دارد که خیلی زود خودش را به سطح کشور‌های درجه اول دنیا برساند.

واعظ آشتیانی: احمدی‌نژاد قشر خاکستری را هدف گرفته است

واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا معتقد است که تحرکات اخیر احمدی‌نژاد به معنی تلاش و امید او به بازگشت به قدرت است و معتقد است که او می‌خواهد نظر توده‌ها و قشر خاکستری را جلب کند.

چه طور قبل از انتخابات برنامه‌ای برای مسدودسازی اینترنت نداشتند؟

عباس عبدی فعال اصلاح طلب گفت: این طرح در مرداد ماه مطرح شد. چه طور قبل از انتخابات می‌گفتند ما چنین برنامه‌ای نداریم؟ چه جوری این طرح آماده شده بود که آن را تکذیب می‌کردند و بلافاصله بعد انتخابات رونمایی کردند؟ مسأله اساسی بی اعتمادی مفرطی است که وجود دارد ، این‌ها با فضای مجازی مخالف هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند ،

بیشتر

امین جم – از پنجشنبه هفته پیش و با شروع تبلیغات نامزد های انتخابات مجلس

بیشتر

نسرین کاری- برای اولین بار در تاریخ اسکواش خراسان جنوبی ۴ بازیکن نوجوان به نام

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت