اخبار سیاسی

محل طرح و حل مسائل اختلافی، جلسات خصوصی است نه تریبونهای عمومی

رئیس قوه قضائیه گفت: تریبون‌ها نه محل طرح و نه محل رفع مسائل اختلافی است بلکه این جلسات خصوصی مسئولان است که محل طرح و رفع مسائل اختلافی است. رئیسی افزود: متاسفانه می‌بینیم که گاهی جلسات به محل خوش‌وبش و تریبون‌ها به محل طرح مسائل اختلافی تبدیل می‌شوند.

 سرلشکر باقری: حین رزمایش، دشمن چندین بار اعلام کرد قصد تهاجم ندارد

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه رزمایش‌های اخیر موجب دلگرمی مردم و ناامیدی دشمنان شد، گفت: دشمن چندین بار در خلال برگزاری این رزمایش‌ها از طرق مختلف اعلام کرد که قصد هیچ‌گونه تهاجمی ندارد، اقداماتش صرفاً دفاعی است و نگران اقدامات هم‌پیمانان جمهوری اسلامی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی بوده است.

هاشمیطبا: هرگز هیچ دولتی با وضع موجود کارآمد نخواهد بود

 هاشمی طبا گفت: اداره کشور امر ساده‌ای نیست و مقاومت در مقابل استکبار از آن هم مشکل‌تر است؛ بنابراین وقتی می‌خواهیم همه این ها را با هم انجام دهیم با عکس‌العمل‌های استکبار و دشمن مواجه شده و کارها نمی‌تواند بر وفق مراد پیش رود.وی افزود: با ادامه وضع موجود هرگز دولت کارآمدی نخواهیم داشت در حقیقت تکلیف مالایطاق می‌خواهیم بکنیم. هرگز هیچ دولتی با وضع موجود کارآمد نخواهد بود.

چمران: کسانی که فکر میکنند اصلاح طلبان رای نمیآورند دچار یک توهم هستند

مهدی چمران با تاکید بر اینکه جریان مقابل به دنبال دوقطبی سازی است و کسانی که فکر می‌کنند در این دوره گروه‌های اصلاح طلب رای نمی‌آورند دچار یک توهم هستند، اظهار داشت: ممکن است که با همین دو قطبی سازی‌ها و کمک‌های تبلیغاتی که از کشور‌های دیگر می‌شود به موفقیتی دست پیدا کنند.

امیریفر: جهانگیری چطور میخواهد کاندیدای ۱۴۰۰ شود؟

 فعال اصولگرا با بیان اینکه نه مردم و نه اصلاح‌طلبان جهانگیری را قبول ندارند، افزود: با توجه به دیدگاهی که جامعه درباره جهانگیری دارد، اصلاح طلبان هم خیلی از کاندیداتوری آقای جهانگیری استقبال نخواهند کرد. پس با چه رویی می‌خواهد کاندیدا شود؟ 

توهین به یک سرباز ،نشانگر تایید صلاحیت فلهای است

نماینده مجلس دهم با اشاره به رفتار یک نماینده با یک سرباز گفت: زمانیکه عده ای فله‌ای تایید صلاحیت و عده ای به ناحق رد صلاحیت شوند منجر به بروز چنین اتفاقات و معضلاتی می شود. میرزایی نیکو افزود: جامعه واکنش شدیدی نسبت به این گونه مسایل نشان می دهد زیرا نارضایتی و ناامیدی را به همراه دارد که در اثر بی توجهی به عملکرد کل قوا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت