اخبار سیاسی

علم الهدی: افشاگری علیه برادر انقلابی هم‌تبار، خودزنی است

علم‌الهدی امام جمعه مشهد گفت: برخی اوقات مشاهده می‌کنیم که برادران و خواهران انقلابی برای پاسخ دادن به ادعای یک برادر یا خواهر ارزشی دیگر، دست به افشاگری می‌زنند. این دوستان باید بدانند که اقدام آن دقیقاً به منزله خودزنی است و پاسخگویی‌ها چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی باید اولاً منطبق بر رعایت اخلاق و منطق باشد و ثانیاً جهت‌گیری به سمت دشمنان خارجی داشته باشد.

فعالیت‌های صهیونیست‌ها را در مرزهای شمال غرب کاملا رصد می‌کنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: از موقعی که رژیم صهیونیستی آمده، حساسیت ما به مرز شمال غرب افزایش یافته و فعالیت آنها در اینجا کاملا در رصد ماست. حیدری گفت: رزمایش‌های نیروهای مسلح ما در این منطقه و سایر مناطق برابر یک برنامه‌ریزی دقیق و با هدف آزمایش سلاح‌ها و تجهیزات و ارزیابی آمادگی رزم نیروهای مسلح در هر صحنه از جغرافیا و مرزهای جمهوری اسلامی ایران است.

با نظریه «دولت – ملت» مشکل داریم؛ نظریه ی مورد قبول ما «امام و امت» است

میثم لطیفی معاون رئیس‌جمهوری با بیان اینکه در حکمرانی باید مجموعه‌ای از نظریه‌ها را به کار گرفت، گفت: گاهی ما از نظریه‌های خوبی استفاده می‌کنیم اما در اجرای آن اتفاقی که باید بیفتد، نیفتاده است. بر خلاف الگوی غربی که حکمرانی را مبتنی بر Nation State تعریف می‌کند، علی‌المبنا ما با این مشکل داریم و مسئله ما امام و امت است.

طیف اصولگرایان معتدل با برجام موافق است

فعال سیاسی اصولگرا گفت: طیف اصولگرایان معتدل با برجام موافق بوده و اعتقاد آنها این است که اگر تحریم‌ها مرتفع نشود اقتصاد کشور از بحران خارج نمی‌شود. آرین منش افزود: در شرایط فعلی بخش عمده‌ای از مشکلات اقتصادی ما به مسئله برجام و تحریم‌ها گره خورده است؛ صادرات نفت و درآمدهای نفتی متوقف شده و اصولگرایان معتدل، معتقد هستند که باید مذاکرات ادامه پیدا کند.

سخنرانی‌های «روحانی» زلزله در بازار ایجاد می‌کرد

کوشکی فعال اصولگرا با تاکید بر اینکه یکی از نکات درستی که رئیسی باید آن را ادامه دهد، کم سخن گفتن است، گفت: هر اندازه او کمتر سخن بگویند و بیشتر شنونده باشند، خیلی موفق خواهند بود. ما رئیس جمهوری داشتیم که با هر سخنرانی خود یک زلزله در بازار رخ می داد و یک آسیب جدی به اقتصاد کشور می رسید.

اصولگرایان همه ارکان دولت و نظام را گرفته‌اند

هاشمی عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: اصولگرایان در حال حاضر همه ارکان دولت و نظام را گرفته‌اند؛ نهادهای عمومی همه در اختیارشان است اگر بخواهند واقعاً به مردم خدمت کنند راهکارهای آقای هاشمی می‌تواند رافع مشکلات باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پارسی – مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خراسان جنوبی از پرداخت بیش از

بیشتر

بهروزی فر – سرمقاله امروز را اختصاص می دهم به همه آنها که دِین بزرگی به

بیشتر

حدود دو دهه پیش ماده قانونی به منظور واگذاری اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت