اخبار سیاسی

مجلسی‌ها در انتخاب استانداران دخالت نکنند

نماینده قم در مجلس گفت: دولت حق انتخاب و نصب مدیران اجرایی را دارد، ورود نمایندگان در تعیین مصادیق و تحمیل آن‌ها به دولت با فلسفه تفکیک قوا سازگاری ندارد و غصب حق دولت است. ذوالنوری افزود: نمایندگان نمی‌توانند در کار دولت دخالت کرده و یا فشار سیاسی اعمال کنند که فلان گزینه را به عنوان استاندار منصوب کند، اما اگر گزینه نابابی منصوب شد، می‌توانند سوال و یا اعتراض کنند.

سرمنشاء علم کوانتوم هستیم اما امکان اعلام آن وجود ندارد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:ما منشاء امنیت هستیم و در نیت و عمل، خلاف مصالح ملت ها اقدام نکردیم و هر جایی که حضور پیدا کردیم به دنبال حضور ما امنیت به وجود آمده است. سردار فدوی افزود: الان سرمنشاء در علم کوانتوم هستیم و امکان اعلام آن وجود ندارد و قطعاً دانشمندان و فرزندان این مملکت در این عرصه ها هم جلودار هستند.

برجام از اولویت اول نظام خارج شده است

عضو کمیسیون امنیت ملی می گوید مدیریت تیم مذاکرات وین احتمالا برعهده دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خواهد بود، اما یکی از معاونان امیرعبداللهیان در راس هیئت مذاکره کننده خواهد بود. مالکی افزود: تفاوتی که در این دولت و دولت قبل در ارتباط با پرونده برجام وجود دارد این است که در دولت سیزدهم؛ برجام از اولویت اول نظام خارج شده است یعنی به عنوان یک پروژه مهم مطرح می شود و گروهی برای پیگیری این پرونده مشخص خواهند شد و کار را ادامه می دهند تا چندان فرسایشی نباشد. پس از آن، وقت و اولویت نظام روی ظرفیت ها داخلی برای رفع مشکلات مردم که عمدتا اقتصادی است، متمرکز خواهد شد.

روحانی تنهاترین سیاستمدار تاریخ کشورمان خواهد بود

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: روحانی دارای شخصیتی گلخانه‌ای و متصل به قدرت است که فاقد هرگونه کارکرد مدنی خواهد بود. وکیلی افزود: او نه جنب و جوش احمدی نژاد را دارد، نه محبوبیت خاتمی را و نه کاریزمای هاشمی را؛ بنابراین نه عقبه اجتماعی دارد و نه یاران دلبسته‌ای و نه شخصیت صحنه‌ای و میدانی دارد؛ از همین رو تنها ترین سیاستمدار تاریخ کشورمان خواهد بود.

نمره سخنرانی رئیسی در سازمان ملل، پایین‌تر از متوسط بود

میرزایی نماینده سابق مجلس با بیان اینکه نمره‌ای که من می‌توانم به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل بدهم شاید کمی پایین‌تر از متوسط باشد، گفت: بسیاری از صحبت‌های رئیسی به درد مخاطبین داخلی می‌خورد تا مخاطبین بین‌المللی و سران کشورها. توجه داشته باشید در داخل تریبون صدا وسیما هست و هر روز می‌شود با مردم در داخل صحبت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کاری – مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی بیان کرد: سازمان حفاظت محیط زیست برای

بیشتر

نسرین کاری- خراسان جنوبی بیش از ۲۰ هزار معلول ثبت شده در سامانه بهزیستی دارد

بیشتر

بهروزی فر – اردیبهشت ماه سال ۱۳۱۲ هجری شمسی- ۹۱ سال قبل- طی قراردادی با شرکت

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت