اخبار اقتصادی – اجتماعی

وزیر بهداشت: موج ششم کرونا در آبان قطعی است

عین اللهی وزیر بهداشت با بیان اینکه طبق برآورد دانشمندان نه تنها در ایران بلکه در جهان، موج ششم کرونا در آبان ایجاد خواهد شد، گفت: ما این نگرانی را داریم و می دانیم که قطعا ایجاد خواهد شد؛ البته ما آمادگی کامل برای مبازره با بیماری کرونا در موج ششم را داریم، در همین راستا اکنون بیمارستان ها از نظر وضعیت دارویی، دستگاه های تنفسی در آماده باش هستند تا بتوانیم با این بیماری مبارزه کنیم.

زمان ثبت‌نام خانه‌اولی‌ها در طرح جهش مسکن اعلام شد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ثبت نام از متقاضیان واحد‌های طرح جهش تولید و تامین مسکن از روز چهارشنبه در سامانه ملی نهضت مسکن آغاز می‌شود. محمودزاده اظهار کرد: روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ آماده ثبت نام برای واحد‌های طرح جهش تولید و تامین مسکن هستیم. متقاضیان می‌توانند به سامانه ملی نهضت مسکن به نشانی www.saman.mrud.ir مراجعه و نام‌نویسی کنند.

کارمندان واکسینه نشده، هفته‌ای یک‌بار تست کرونا بدهند

فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: اگرچه واکسن زدن اجباری نیست، اما اگر فردی از کارکنان دولتی، نهاد‌های مردمی و شرکت‌های خصوصی کارت واکسن نداشته باشد باید هر ۷۲ ساعت یکبار تست پی سی آر بدهد. الزامات قوانین مربوط به کارکنان، هر بخش و متفاوت از دیگر نهادهاست.

سرانه مصرف شیر در کشور ۳ لیوان در هفته شد

رویداد ۲۴ نوشت: سرانه مصرف شیر افراد ۱۵ ساله و بیش‌تر در هفته در سال ۱۳۹۹، به طور متوسط ۹۸.۲ لیوان برآورد شده که استان اردبیل با ۶۳.۳ لیوان در هفته بیشترین سرانه مصرف شیر را در بین استان‌های کشور داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دیدار جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی با علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، با دستورات ویژه

بیشتر

کاری – مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی بیان کرد: سازمان حفاظت محیط زیست برای

بیشتر

نسرین کاری- خراسان جنوبی بیش از ۲۰ هزار معلول ثبت شده در سامانه بهزیستی دارد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت