آخوندی: روحانی مقصر گرانی‌ها نیست

آخوندی وزیر پیشین راه معتقد است که هر دولت دیگری به جز دولت روحانی سرکار بود گرفتار این مساله می‌شد و او مقصر نیست چرا که تورم و افسارگسیختگی قیمت‌ها، نتیجه تحریم‌ها، بستن راه مبادله‌های بین‌المللی و نبود گرایش به تجارت آزاد است. سه موضوعی که به دولت تحمیل شد اما دولت چون به موقع موضع‌گیری نکرد الان باید پاسخگو باشد.

بیانات رهبری فصل‌الخطاب است

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با قدردانی از حمایت اخیر مقام معظم رهبری از دولت، فرمایش های ایشان را فصل‌الخطاب دولت و همه‌گروه‌های سیاسی دانست. محمود واعظی گفت: متاسفانه فضای توهین و هتک حرمت دولت و شخص رئیس‌جمهور در سکوت و انفعال مراجع مسئول در حال باب شدن بود، بیانات ایشان بسیار بموقع بود و از رویه شدن این رفتار ناصواب جلوگیری کرد.

زاکانی: چرا نایب امام زمان را وادار می‌کنیم تا دائما‌ً‌ از خود هزینه کنند؟

زاکانی نماینده قم در مجلس در یادداشتی با عنوان «چرا با استیضاح همراه نبودم؟» نوشت : طرح استیضاح روحانی، ضدامنیتی بود و می توانست منجر به آشوب شود وی با انتقاد از طراحان این طرح که رهبری مخالفت صریح خود را با آن اعلام کرده بودند افزود : چرا نایب امام زمان را وادار می‌کنیم تا دائما‌ً‌ از خود هزینه کنند؟

روحانی نازک‌نازنجی شده است

عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس، در پاسخ به اینکه “رهبری تاکید کردند که حرمت هر سه قوه باید حفظ شود و توهین به مسئولان حرام است، نظر شما در رابطه با اظهارت رهبری چیست” گفت: قطعا توهین به رییس جمهور بد است اما روحانی نازک نارنجی شده است! رهبری که مصداق برای این توهین ها تعیین نکرده اند.

واکنش ذوالنوری پس از تذکر رهبری

ذوالنوری نماینده قم در مجلس که اخیرا حمله تندی به حسن روحانی رییس جمهوری داشت، پس از تذکر امروز رهبر انقلاب پیام تازه ای در این خصوص منتشر کرد.نماینده قم در مجلس توییترش نوشت: « تبعیت از فرامین الهی رهبر عزیز و ولی امرم را از اوجب واجبات میدانم و تمام آبرو، هستی، و وجود خود را در اطاعت اوامرش تقدیم میدارم. و در چارچوب تکالیف قانونی خود و تدابیر معظم له لحظه ای از احقاق حقوق مردم شریف غفلت نخواهم کرد».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت