کیهان: اگر با آمریکا مذاکره کنیم، چین و روسیه و هند درباره صداقت ما شک می‌کنند

کیهان نوشت: زمزمه مذاکره، راه‌های غیر آمریکا را هم برای ما ناامن می‌کند چرا که باعث سردرگمی کشورهایی نظیر چین، روسیه و هند می‌شود. آنان با این زمزمه‌ها درباره صداقت ما در اصلاح سیاست خارجی و روی کردن به «سیاست اولویت شرق» شک می‌کنند کما اینکه شک کرده و بی‌رغبتی نشان داده‌اند.

قالیباف فقط به فکر ریاست جمهوری است

مدیرعامل بنیاد باران گفت : آقایان بدون اینکه متوجه سختی‌های کشور باشند، به طمع انتخابات همه سعی‌شان را برای تخریب دولت به کار بسته‌اند تا شاید بتوانند فضا را برای راهیابی به پاستور آماده کنند. جواد امام، افزود : قالیباف و تندروها اقدام‌های تهاجمی را سفت و سخت دنبال می‌کنند به این خاطر است که فقط به فکر برنده شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری هستند.

برجام نجات دهنده اصولگرایان هم هست

کنعانی مقدم چهره سیاسی اصولگرا در این باره که برجام به نوعی نجات دهنده اصولگرایان هم است، اظهار کرد: بله همینطور است به هر حال برجام، درختی است که کاشته شده و باید ببینیم که اگر بتوان آن را هرس کرد از میوه آن استفاده کرد.

اولویت اول کارگزاران سید حسن خمینی است

سیدمحمود علیزاده طباطبایی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: اولویت اول کارگزاران، اگر سیدحسن خمینی بپذیرد، یقینا او است اما تخریب او از حالا از سوی طرفداران احمدی نژاد و بقیه اصولگرایان آغاز شده است.

شکست اصلاح طلبان در انتخابات قطعی است

مهدی آیتی، فعال اصلاح طلب و نماینده مجلس ششم شکست اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری آینده را قطعی دانست و گفت : پیش بینی مان این است که شاید بهترین گزینه ای که برای اصلاح طلبان وجود دارد که می تواند، بیاید و روی آن مانور دهند و تبلیغات کنند، ظریف است چراکه یک فرد متعادل و میانه رو است و مورد تایید بیت رهبری و دیگران هم است؛ اما ظریف هم حتی در این شرایط، شانس برنده شدن ندارد. امروز برنده انتخابات ۱۴۰۰، به احتمال زیاد یک اصولگرا خواهد بود و به احتمال زیاد یک ژنرال و نظامی خواهد بود. در نتیجه از این جهت به نظر می آید که اصلاح طلبان چه کاندیدا بدهند و چه سکوت کنند و کنار بنشینند و تماشاچی باشند، هیچ فرقی به حالشان ندارد و این ۸ سال و ۱۰ سال آینده، دوره شانس اصولگرایان خواهد بود و شانسی برای اصلاح طلبان وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دادرس مقدم – نوروز ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که میهمان سفره برکت خداوند و روزه

بیشتر

سلام وقت بخیر. معضل سوخت در استان خیلی جدی شده و شما هم می دانید

بیشتر

اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت