پیام شما

* سلام آقای استاندار با توجه به مشاهده دو مورد کرونای انگلیسی در بیرجند بفرمایید هر چه سریعتر محدودیت ها را بیشتر از قبل برگردانند و با کسانی کا رعایت نمی کنند شدیدا برخورد کنند. خدا به دادمان برسد اگر جلسه شادی یا عزا حتی با تعداد کم اصرار دارید برگزار کنید لااقل جلسه را کوتاه برگزار کنید و خوراکی ها را بسته بندی شده به مهمان ها بدهید.اتفاقی بیفتد پشیمانی سودی ندارد.

* درخصوص مطلب توجه شهرداری به لایه های پنهان بسیار بسیار عالی،واقعا باید این شهردار را آب طلا گرفت ،بعد چندسال دوباره باز شاهد شهرداری کردن یه شهردار هستیم ،خدا کند مردم قدرش را بدانند و بقیه مسئولین که فقط بودجه ها پس می دادند تا صندلی خودشان را بچسبند یاد بگیرند ،دست این شهردار درد نکند ،من خودم به شخصه چند بار حضور بدون هماهنگی و ماشین شخصی ایشان را سرپروژه ها دیده ام ،واقعا مرد عمل هستند ایشان با دیدن فرهنگ سرای بیرجند واقعا به این نتیجه رسیدیم که چقدر یک مرکز استان را چند سال عقب نگه داشتند ،شهر ما به این طور مراکز شدیدا نیاز دارد.

* برای مجتمع هلال از شهردار و شورای شهر سوال بفرمایید که موقع صدور پروانه و تایید نقشه ها کجا بودند که الان یادشان افتاده این پروژه پارکینگ ندارد؟؟ اینگونه رفتارها با سرمایه گذاران مطمئنا باعث خواهد شد که کسی دیگر پایش را برای سرمایه گذاری به این شهر نذارد. نه شهردار دلش برای این شهر می سوزد و نه دیگر مسئولین غیر بومی.فقط به فکر پرکردن جیب مجموعه شان هستند . به جای اینکه مشکلات سرمایه گذاران را حل کنند فقط به فکر سنگ انداختن هستند. حالا هم شهرداری به جای واگذاری زمین پشت این مجتمع جهت احداث پارکینگ این مجتمع را پلمپ می کند !!!! مسئولی که پشت آن میزت نشستی و جزیره ای فکر می کنی ،باید در آینده در پیشگاه خدا و مردم این شهر جوابگو باشی.

* چرا ورودی شهرها را باز کردید که هرکسی دلش می خواهد برود این ور و آن ور مسافرت. حالابروید  کرونای انگلیسی راکه به بیرجند رسید جمع کنید.

* موضوع نظر شهروند در خصوص نا امیدی مردم از سلامت انتخابات با حرف برخی سیاسیون در سطح کشور صحبت به جایی است. واقعا زیبنده یک نظام اسلامی با پشتوانه مردمی نیست که برخی با اظهار نظرهای نسنجیده مردم را نسبت به انتخابات و فرآیند برپایی آن نا امید کنند. واقعا بایستی از این دوستان پرسید که جمهوری را چه طور معنا می کنند؟! جایگاه جریان های سیاسی در انتخابات کجاست؟ آیا درست است به بهانه معرفی کاندیداهای مورد نظر خودشان طوری صحبت کنند که گویا تکلیف مشخص است و نهادهای نظارتی از هر جهت با آنها همسو بوده و مردم فقط مکلف اند تشریف بیاورند و آن طور که ما تکلیف کرده ایم رای دهند؟ به نظر می رسد بهتر است رفتار و گفتار ما در عرصه‌های سیاسی به خصوص انتخابات ها به گونه ای باشد که سوای نتیجه نهایی، اعتماد عمومی را به نظام سیاسی کشور افزایش دهد و مردم واقعا انتخابات را از آن خود بدانند و نهادهای متولی امر برپایی انتخابات را نیز همسو با اراده عمومی بیابند. در شرایطی که بدخواهان نظام و انقلاب همه جوره کمر به تخریب و نا امید کردن مردم از نظام بسته اند، این اظهار نظرهای نسنجیده آب را به آسیاب آنان خواهد ریخت.

* آوا جان باز هم نمی خواهی در مورد جاده های طبس بنویسی؟ هنوزم جاده مرگ جاده قائن است؟…از کدام جاده برایتان بگویم؟ جاده یزد به طبس یا نه جاده دیهوک به طبس که به جاده روستایی شبیه تر است با آن همه حجم ترافیک یا جاده بیرجند به طبس که جاده مرکز استان است؟

* سلام در بهمن ماه دو دفعه به پمپ بنزین میدان امام  مراجعه کردم متاسفانه از دست کش یا پلاستیک خبری نبود.

* مجاور پارک فرهنگ زمین خالی وجود دارد که محل تخلیه نخاله آوار برداری زمین مجاور آن شده و فضای زیبای پارک را تحت تاثیر قرار داده لطفا  شهرداری جهت جمع آوری و تسطیح آن وارد عمل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت