پیام شما یکشنبه ۲۷ مهر

  • به جای این همه پارک که ۵ نفر هم ازشون استفاده نمیکنه و نگهداریشون هم هزینه بر در رفع مشکل ترافیک شهر و آسفالت خیابان و کوچه ها هزینه کنند. یک شهربازی مدرن مفرح بهتر از صد پارک کوچک و بزرگِ که می تونه موجب افسردگی باشه.
  • گزارش ترافیک شما را در هر دو قسمتش خواندم هر دو گروه مسئول و منتقد دیدگاه های خوب و درستی داشتند و هیچکدام دروغ نمی گفتند اما همه راست را هم نمی گفتند. برخی از این عزیزان قبلا مسئول بودند و در عملکرد خودشان هم همین نقدها وارد بود و عده ای هم که الان مسئولند به مسائل جاری و روزمره بسنده کرده اند در حالی که نمی شود فقط دل بست به منابع بودجه ای محدود. کاری که استاندار برای راه آهن کرد یک اقدام فوق العاده بود می شود از همان الگو گرفت و برای ترافیک شهری هم همین اقدامات را کرد. حتی می توان کار پربازده برنامه ریزی کرد و اوراق مشارکت عرضه نمود. راه های زیادی برای رسیدن هست و امیدوارم نشست های آوا همیشه همینگونه ادامه پیدا کند بدون شک در شناخت مردم و برون رفت از مشکلات تاثیر جدی دارد.
  • در جواب اون عزیزی که فرمودن ستاد
    کرونا مدارس رو تا ۶ ماه تعطیل کنه عرض
    می کنم اجباری در کار نیست مردم خودشون نباید فرزندانشون رو بفرستند متاسفانه خود ما مردم هم مقصریم.

*با سلام لطفا مسئولین در صدر همه گیری کرونا یه سر به قبرستان بیرجند هم بزنن پنج شنبه ها همشهریان انگار نه انگار کرونایی وجود دارد… بهتر نیست مسئولین با گذاشتن مامور از ورود مردم به قبرستان جلوگیری کنن تا بلکه این همه گیری کاهش پیدا کنه… ممنون از آوا

  • باید فاتحه اینترنت … رو خواند.خجالت آوره پولش رو میگیرن و همش با قطعی اینترنت روبرو هستم. این چه سیستمیه« که هر روز خرابه و همکاران در حال رفع عیب هستند».موشک که نمیخوان بفرستید فضا.
  • در جواب سر مقاله آقای هرم پور مسئولین کجایند اینه که همه در فکر خانواده و اقوام ویاران خودشان هستند و مردم این وسط غریبه اند پس بودجه و بیت المال برا ی اونهاست
  • سلام چرا ستاد کرونا کارکنان ادارات رو دورکار یا شیفتی نمی کنه. مگر اونا چه گناهی کردن با این همه ارباب رجوع. یا لااقل ورود ارباب رجوع رو به داخل ادارات محدود کنید.
  • مسئولان محترم شهرداری و شورای شهر بیرجند برای ساخت میدان اجتماعات تاریخ اتمام مشخص کنید تا شهروندان همه روزه شاهد خرابه های اطراف میدان نباشند.
  • با سلام لطفا مسئولین ذیربط به وضعیت آنتن دهی موبایل در شهرک امام علی رسیدگی کنید.
  • سلام جاده بند دره بیرجند هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده این همه اشغال در مسیرابتدای جاده تا منتها الیهه بند دره هم مشاهده می کنید ماسک دستکش ذغال بطری آب معدنی و….درحاشیه جاده رها شده که چهره زشتی را به وجود آورده است و این که می گویند بیرجند تمیز ترین شهر کشور باور آدم می شود یا نمی شود؟!!!!
  • چرا در مورد دورکاری کارمندان به خصوص بانوان که اختیارش دست استاندار هست اقدام نمیشه … به خدا استرس تعامل و مراوده با همکاران مانع از پیشرفت کاریشون میشه … هر روز باید استرس بچه هامون رو داشته باشیم که خدای نکرده اگه مبتلا بشیم چه به سرشون میاد به خصوص نوزادان.
  • سلام آوا در همین روزنامه خودتان بارها خواندم که شهروندانی پیام می دادند و می گفتند باید حواسمان باشد به قول معروف بخاطر این استاندار، استان را چشم نزنند و خیلی اتفاقات را خبری نکنید که از سایر استان ها می آیند و ایشون را می برند آخرش هم فکر کنم همین بلا به سرمان می آید. معتمدیان برود آرزوی داشتن استانداری مثل او برای همیشه در دلمان خواهد ماند و یاد باد کسی مثل او بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دادرس مقدم – نوروز ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که میهمان سفره برکت خداوند و روزه

بیشتر

سلام وقت بخیر. معضل سوخت در استان خیلی جدی شده و شما هم می دانید

بیشتر

اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت