پیام شما چهارشنبه ۱۱ تیر

  • سلام. امروز شنیدم خودروها دوباره قرار است گران شود چون کارخانه های خودرو سازی با قیمت های فعلی خیلی ضرر می کنند. وسط این آشوب بازار تنها این مردم هستند که زیر این همه گرانی کمر خم می کنند و برای مسئولین هم اصلا اهمیتی ندارد.
  • سلام آوای عزیز خسته نباشید با تشکر از استاندار محترم به واسطه پیگیری مشکل آب، از اهالی روستای ماهوک بخش القورات هستم چندین سال است که ما در بی آبی بسر  می بریم هفته ای یکبار تانکر آب میاورد که اونهم داره به دو هفته یکبار می رسه جالبه پیگیر شدیم سالهای گذشته بودجه اختصاص داده شده ولی چه کسانی و کجا خرج کردن خدا داند.
  • مرغ گران ؛ برنج گران ؛ لوازم خانگی گران ؛ مواد غذایی گران ؛ ماشین گران ؛ خانه گران ؛ با این همه گرانی و بدبختی مردم رویای ازدواج کردن و جوان شدن جامعه ایران را نابود کرده اند! جرم ما جز زندگی کردن چیست؟
  • مگر کادر درمان ما چقدر می‌تواند استقامت بخرج دهد آنها هم انسانهایی هستند از جنس ما، چرا برخوردهای شدید با کسانی که رعایت نمی‌کنند انجام نمی شود.
  • حالا که اعلام آمارها به اختیار استان است چرا تعداد دقیق مبتلایان را روزانه اعلام نمی‌کنند تا تلنگری باشد برای مردم ی مردمی که رعایت نمی کنند.
  • سلام ،لطفا پیگیری کنید، مسئول رسیدگی به نانوایی ها چه ارگانی است؟ دیشب رفتم نانوایی ، اصلا موارد بهداشتی رعایت نشده بود،فاصله گذاری که اصلا نبود ، هیچکدام از کارکنان هم ماسک نداشتند و شخصی هم که نان را توزیع میکرد یکسره پولهای دخل و ردیف میکرد و میشمرد و بدون هیچ ضد عفونی با همان دست های آلوده نان را هم توزیع میکرد،نانها رو هم روی میزی که جلوی همه بود و یکسره دست میخورد می گذاشت، تو این اوضاع کرونایی واقعا جای تأسف داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت