پیام شما پنجشنبه ۹ مرداد

  • آقای رئیس جمهور: با رفتن معتمدیان به خوزستان اعتماد مردم خراسان جنوبی به دولت از بین
    می رود. ماندن معتمدیان مطالبه به حق و جدی مردم خراسان جنوبی است. معتمدیان سهم خراسان جنوبی است. و ماندن معتمدیان مطالبه به حق و جدی مردم خراسان جنوبی است. و با جابجایی معتمدیان قطار توسعه استان خراسان جنوبی را متوقف نکنید. چرا که خراسان جنوبی هم به اندازه خوزستان حق دارد. ماندن معتمدیان مطالبه به حق و جدی مردم خراسان جنوبی است. ضمنا آقای وزیر کشور: شما گفتید معتمدیان تا پایان دولت استاندار خراسان جنوبی می ماند. لطفاً خلف وعده نفرمائید.
  • یک نفر که کار می کند برا توسعه استان چشم دیدن ندارند مردم خراسان جنوبی هم از همین خاک و کشور ایران هستند لطفا آقای معتمدیان نرود.
  • ماندن استاندارحق ماست …درمدت کم باقیمانده نفعی برای استان جدید ندارد وطرح های استان ما هم رها می شود…تبعات کاملا روشن است چرایش را ….!؟
  • هم استانی عزیز، سلام بی شک یکی از بهترین و محبوبترین مدیرانِ دولتی از بدو تاسیس استان خراسان جنوبی، جناب آقای مهندس معتمدیان استاندار حال حاضر خراسان جنوبی میباشد. ایشان فردی مومن، مخلص و مردمی بوده که با کار و تلاش صادقانه و خستگی‌ناپذیر توانسته است در مدت کوتاه مدیریت خویش در استانِ مظلوممان، منشا خیر و برکت در حوزه‌های مختلف از جمله اشتغالزایی، بهبود فضای کسب و کار، رفع موانع تولید، رفع موانع تجارت و صادرات، رفع مشکلات مرزنشینان، پیگیری امور راه و مسکن استان، توجه عمیق به امور دانشگاهها و جوانان، توجه ویژه به محرومین و مستضعفان، نگاه متوازن به همه شهرهای استان، برقراری ارتباط موثر با مدیران ارشد کشور و … باشد.
  • شاید بتوان به جرات گفت امروزه به برکت حضور ایشان بیش از هر زمان دیگری بستر رشد و توسعه پایدار استان فراهم گردیده و قطار پیشرفت و آبادانی استان در ریل صحیحی قرار گرفته است.
  • متاسفانه خبر تلخی مبنی بر جابجایی ایشان به استان دیگری شنیده میشود. از اینرو بر آن شدیم تا با چنگ و دندان از فرصت طلایی رشد و توسعه استان عزیزمان محافظت نمائیم. لذا در همین راستا از طریق هشتگ «معتمدیان استاندار عزیز لطفا بمان» کمپینی بمنظور درخواست مردمی جهت ادامه مدیریت ایشان و عدم ترک استان تشکیل داده‌ایم که امیدوارم شما همشهری و هم‌استانی عزیز به ما پیوسته و با مطالبه‌گری دسته جمعی مانع جابجایی ایشان گردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت