پیام شما پنجشنبه ۲۷ شهریور

  • دیروز یکی از دوستان برایم پیامی فرستاد که ۱۰ استان هستند که ۷۰ درصد درآمد کشور برای آنها خرج می شود این را در جمع خانواده خواندم و هر کسی چیزی گفت و برخلاف تصورم که انتظار داشتم همه بگویند چه ظلمی به ما استان های محروم می شود اما نکته جالب این بود که قریب به اتفاق همه گفتند این استاندار آخر با این همه بودجه که برای استان می گیره یه روز صدای بقیه رو در خواهد آورد. اگر ۳ سال قبل همین پیام را می خواندم در همین جمع باور کنید همه با ناامیدی به مسئولین بی اعتماد بودند ولی الان کاملا مشخص است یه امید ویژه ای در بین مردم ایجاد شده که آقای استاندار و سایر مسئولین باید قدرش را بدانند در آینده هر اتفاقی بیفتد برنده ما هستیم که طعم توسعه را کم کم چشیده ایم و مطالبه گرانه از آن نخواهیم گذشت و این را بی تعارف مرهون زحمات مردم شماره یک استان یعنی آقای استاندار عزیز و جهادی هستیم.
  • با سلام ،عرضی داشتم خدمت ریاست دانشگاه بیرجند لطفا به فکر نیروهای حق التدریس دانشگاه که با سابقه ای ۱۲ تا ۱۵ سال بدون بیمه و به صورت تمام وقت کار کرده اند بکنید.
  • آقایان مسئول در دانشگاه علوم پزشکی چند روزی به خاطر بیماری در بیمارستان بستری بودم و ناباورانه حرف هایی
    از یکی از همین خادمان سلامت شنیدم که هنوز دارم به آن فکر می کنم. باور کنید برای بیماری خودم جرات ورود به بیمارستان را نداشتم اما این عزیزان با چه شرایطی و با چه لباس های زجرآوری دارند کار و تلاش می کنند و جان خود را کف دست گذاشته اند اما امان از معرفت دولت که حق حقوق آنها را هنوز متناسب با خدماتشان در نظر نگرفته است. در ایام دفاع مقدس هستیم و فراموشمان نشود این عزیزان هم در دفاع مقدسی دارند خدمت می کنند اما کاش مسئولین محترم کمی بیشتر آنها را درک کنند و در پایان از مردم و هم استانی ها هم می خواهم که نه برای دیدن عواقب بیماری کرونا بلکه فقط بخاطر قرار دادن خودشان در موقعیت یک پرستار یا پزشک که باید با آن شرایط سخت و با آن لباس های آنچنانی خدمت می کنند لحظه ای فکر کنند و با رعایت نکات بهداشتی بار سنگین مبارزه با این ویروس را برای این عزیزان کمتر کنند.
  • از آوا بعیده که حرف های مفت برخی اصولگرایان علیه احمدی نژاد را چاپ می کند احمدی نژاد اگر کاری کرده بود که باید خجالت بکشد آن کار خدمت به مردم بوده که بقیه آقایان آن را نمی پسندیدند. احمدی نژاد بداند حالا که ما قیمت آپارتمان ها را در دولت تدبیر می بینیم تازه می فهمیم او که بود و چه کرد و خدا پشت و پناهش باشد. کسی که خدا عزت بدهد چند تندروی اصولگرا نمی توانند او را در بین مردم خراب جلوه دهند و هر چه کنند به خودشان برمی گردد و مردم را یاد خرابکاری های خودشان می اندازد.
  • بیست متری اول غربی مدرس در شهریور چندین بار قطعی برق داشته لطفا اتفاقات برق بیرجند بررسی بفرمایید.
  • آقای نقوی از اصولگرایان دوآتیشه در روزنامه تان فرموده بودند که اگر اصلاحات به انتخابات ۱۴۰۰ نیایند اصولگرایان به وحدت نمی رسند و این نمونه بارز تفکرات سیاه و سفیدی برخی آقایان است اگر کسی با افکار شما موافق بود از شماست و الا دشمن حساب می شود و فقط در جرایانات داخلی خود حول یک دشمن می توانند هماهنگ شوند و نه حول یک هدف مقدس که خدمت به مردم باشد.
  • ضمن تشکر از سفید پوشان جبهه سلامت جا داره از بی مسئولیتی برخی پزشکان … هم انتقاد کنیم فقط کافیه برای معاینه تشریف ببرید همه چیز واضحه انگار باور کردن دارن خدمات رایگان میدن!!
  • نمی توانم دور زدن تحریم ها را لو دهم خنده دار ترین جک سال بود که وزیر نفت در مجلس گفته است . عزیزم همیشه فسادها در همین بستر کارهای یواشکی اتفاق افتاده کمی مردم را … فرض کرده اید جناب وزیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت