روحانی: قیمت مواد مصرفی مردم در بازار ناعادلانه است

رئیس جمهور گفت: ما در توزیع مشکل داریم. من از اول دولت دوازدهم به دنبال این بودم که وزیر بازرگانی مستقل داشته باشیم. اما به هر دلیلی نشد و مردم ضرر کردند. اگر وزارت بازرگانی داشتیم وضع از این بهتر بود. روحانی با اشاره به وجود دلال در بازار خاطر نشان کرد: باید تمام مراحل تولید تا توزیع پایش شود. امروز اعتراف می‌کنم مردم عزیز ایران مواد مصرفی تولید شده اما قیمت نا عادلانه است. وی اضافه کرد: ما در یک جنگ ظالمانه و تروریسم اقتصادی هستیم. ما در شرایط تحریم دیگر نیستیم، تحریم برای دولت گذشته برای مدتی بود الان در جنگ اقتصادی هستیم.

حریرچی: موج سوم کرونا در پیش است

معاون کل وزارت بهداشت، نسبت به شیوع موج سوم کرونا در کشور هشدار داد و گفت: برخی استان‌ها نیز وضعیت مناسبی ندارند و بیماری بدون هیچ ملاحظه‌ای منتظر غفلت ما است. حریرچی افزود: کاهش میزان مرگ و میر در بیمارستان‌ها نشان می‌دهد کادر درمان عملکرد خوبی دارند اما افزایش میزان مراجعات به به بیمارستان‌ها گویای افزایش شیوع کرونا و رسیدن به موج سوم کرونا است. وی با اشاره به شیوع بیماری آنفلوانزا در فصل سرما و نگرانی از کمبود واکسن آنفلوانزا، گفت: جوان‌ها نیاز به تزریق واکسن آنفلوانزا ندارند.

به خاطر خیز جدید کرونا نخوابیدم

وزیر بهداشت، گفت: تقسیم‌ بندی مناطق قرمز، زرد و سفید و نارنجی غلط است. زیرا این مناطق با سرعت زیادی می ‌توانند از نظر وضعیت ویروس تغییر کنند. سعید نمکی اظهار کرد: تا صبح مژه بر هم نگذاشتم، به دلیل خیز جدیدی که در کشور در حال شکل گیری است. متأسفانه این فراز و فرودها ما را دچار مشکل و فشار می‌کند. چندی پیش در خدمت آقای رئیس جمهور اعلام کردم که هر نیم میلی متر از این سراشیبی، همراه با هزاران لیتر عرق در زیر لباس‌های بسیار غیرقابل تحمل و گرم در بیمارستان‌ها و ناتوان شدن و مرگ سربازان ما در عرصه سلامت است. بسیار شرمسار همکارانم می‌شوم که به دلیل عدم ملاحظه گروه اندکی، اکثریت به زحمت می‌افتند.

تحریم و قرارگرفتن در لیست سیاهFATF ارز را به ۲۷ هزار تومان رساند

مقام اسبق بانکی گفت: متاسفانه قیمت ارز در ایران طی کمتر از ۶ ماه روند صعودی شدیدی را تجربه کرده است و امروز در صرافی‌های بانکی نیز دلار از ۲۷ هزار تومان فراتر رفته است.به گفته ی وی در حالی که ارز مسافری یا اسکناس ارزی مورد نیاز تنها ۵ درصد از کل گردش ارزی را تشکیل می دهد، این ارز مبنای قیمت گذاری در بازار شده است. حسینی هاشمی ادامه داد: تشدید تحریم های اقتصادی، تحریم فروش نفت از سوی ایران، قرارگیری در لیست سیاه اف‌ای‌تی‌اف عواملی است که از سوی خارجی‌ها به اقتصاد و تعیین قیمت ارز ما تحمیل شده است.

واعظی: روحانی جهانگیری را مأمور کرده تا گرانی ها را سامان دهد

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دستورالعمل داده ایم خودروسازان، خودرو را به کسانی بفروشد که نیازمند هستند و قبلا هم خودرو نخریده اند. واعظی با اشاره به وضعیت گرانی ها ادامه داد: رئیس جمهور به جهانگیری دستور داد و او مأمور شد تا گرانی ها را سامان دهد.

خانه‌های خالی تا پایان شهریور به سازمان امور مالیاتی معرفی می‌شوند

معاون وزیر راه با بیان اینکه تا پایان شهریور ماه اطلاعات مربوط به خانه های خالی را به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌دهیم گفت: از حدود ۲۸ میلیون واحد در کل کشور ۱۳ میلیون شناسنامه دار شدند . وی افزود: در این بین مشخص شده که ۱.۵ میلیون نفر مالک بیش از یک واحد مسکونی هستند که برای آنها پیامک ارسال کردیم تا وضعیت خانه‌های خود را مشخص کنند.

ارزش سهام عدالت و دارایکم چقدر است؟

به گزارش بورس، شاخص کل دیروز با ۳۹۵۱۴ واحد افزایش رو به رو شد و بر همین اساس ارزش سهام عدالت نیز افزایش یافت. ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۷ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان افزایش یافت. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش به حدود ۱۰ میلیون و ۳۲۴ هزار تومان رسید. قیمت پایانی هر واحد از دارایکم نیز ۲۴ هزار و ۵۱۴ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۴ میلیون ۹۰۲ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت