خراسان جنوبی جزو استان‌های معروف و همیشه در صحنه در کشور

کاری – جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر این که استان خراسان جنوبی جزو استان‌های معروف همیشه در صحنه کشور بوده، گفت: مردم در همه صحنه‌ها به خوبی ظاهر می‌شوند و فتنه اخیر را نیز واقعاً مردم خنثی کردند.
سردار قاسم رضایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با بیان اینکه مجموعه کل انتظامی درگیر فتنه های اخیر در کشور بود، اظهار کرد: از آنجایی که امسال سالی پر تلاطم برای فراجا بود، این نیرو با فداکاری و ایثار در برابر همه فتنه‌ها و مشکلات ایستادگی کرد که نتیجه مثبتی برای انقلاب داشت. جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به فراخوان ها و اطلاعیه های معاندین در خصوص شعله ور کردن آتش فتنه در چهارشنبه آخر سال، گفت: با عنایت خداوند متعال و با بصیرت و هوشیاری مردم و همکاری سایر دستگاه‌ها و همچنین با میدان‌داری و فداکاری پلیس، این فتنه نیز خنثی شد. این مقام عالی انتظامی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص جنگ ترکیبی دشمن علیه جمهوری اسلامی که از خارج برنامه ریزی شده بود، اضافه کرد: خداوند به دست امت اسلامی این توطئه عظیم را خنثی نمود و امروز شاهد سرافرازی و امنیت کشور هستیم.

تاکید بر دیپلماسی فعال و پویای نظام

وی با تاکید بر دیپلماسی فعال و پویای نظام که باعث شده کشورهای قهر کرده نیز روی به آشتی با نظام جمهوری اسلامی بیاورند، عنوان کرد: بی شک این موضوع، نشان از عظمت انقلاب اسلامی داشته و ما همه افتخار می کنیم در این نظام مقدس خادم مردم هستیم.
سردار رضایی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور گفت: فراجا همواره نقش بسیار مهمی در خنثی کردن فتنه‌ها و نقشه‌های دشمن داشته و دارد و هماهنگی و انسجام بین رهبری و مردم باعث شد که نقشه‌های دشمن خنثی شود.
جانشین رئیس پلیس کشور با بیان اینکه مردم در همه صحنه‌ها به خوبی ظاهر می‌شوند، تاکید کرد: فتنه اخیر را نیز واقعاً مردم خنثی کردند و جمعیتی که در ۲۲ بهمن آمدند در کل کشور بی‌نظیر بود و استان خراسان جنوبی نیز جزو استان‌های معروف همیشه در صحنه بوده است.

دستگاه‌ها با هوشیاری کامل
به سمت اجرای وظایف حرکت کند

وی با تاکید بر اینکه ضروری است همه دستگاه‌ها با هوشیاری کامل به سمت اجرای وظایف حرکت کند، افزود: در حال حاضر دولت با پشتیبانی قوه مقننه، دستگاه قضا و سایر نهادها و دستگاه‌ها، ثبات و آرامش اقتصادی را نیز رقم خواهد زد و با تبعیتی که دولت از ولایت فقیه دارد، ان شاءا… ملت بزرگ ایران در سال جدید شاهد اتفاقات و اخبار خوش خواهند بود؛ امیدواریم سال پیش رو، سالی پر از آرامش و رونق اقتصادی همراه با روحیه و منش انقلابی طی شود.
رضایی، با بیان اینکه ارتباطات مرزبانان و رده های انتظامی با مرزنشینان در مرزهای شرقی کشور و همسایگی با افغانستان بسیار بالاست، یادآورشد: مجموعه انتظامی خودش را تکیه‌گاه مرزنشینان می‌داند و این یک راهبرد تعریف‌ شده برای فراجاست و امیدواریم صلح و آرامش در کشورهمسایه مان نیز برقرار باشد.

خدمت کردن به مردم توفیق الهی
و نعمت است

فرمانده سابق نیروی انتظامی خراسان جنوبی هم در این مراسم با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی مردمانی ولایی و مومن اند، اظهار کرد: خدمت کردن به مردم توفیق الهی و نعمت است و به گفته مقام معظم رهبری نیروی انتطامی بیشترین ارتباط را با مردم دارد. سردار فرشید اضافه کرد: افتخار دارم با توجه به اعتماد هیئت رئیسه مدت از عمر خود را در این استان و در سنگر ولایت خدمتگزاری کنم. فرمانده سابق نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه قدردان همه از جمله اصحاب رسانه هستم، گفت: خبرنگاران عرصه جهادی اطلاع رسانی آگاهی، نقش بسیار موثری در ارتقای احساس امنیت ایفا کردند. سردار فرشید، با بیان اینکه روسای عقیدتی و حفاطت در این مدت همراه ما بودند و در اجرای ماموریت ها همراه هم بودیم، اضافه کرد: ماموریت من در این استان به پایان رسید و سکان را فرد دیگری بر عهده خواهد گرفت. وی تاکید کرد: پاکدستی و صداقت او زبانزد و سرباز ولایت است و با توان و تجربه ای که دارد، می تواند موفق باشد.

نیروی انتظامی در ایجاد و حفظ امنیت شریک مردم می باشد

در ادامه این دیدار آیت ا… عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حفظ امنیت مسئولیت بسیار سنگینی است و نیروی انتظامی در ایجاد و حفظ امنیت شریک مردم می باشد. به گفته وی، امنیت برای جامعه نعمت بسیار بزرگی است که باید همواره شکرگزار بود و برای حفظ آن تلاش کرد.
آیت ا… عبادی خاطر نشان کرد: فرماندهی انتظامی در امور مختلفی که بر عهده دارد نشان داده عملکرد خوبی داشته و مصداق بازر آن در دو فرضیه امر به معروف و نهی از منکر است که برای حفظ هویت جامعه تلاش می‌کنند.
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه فرماندهی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده و نمی‌کند، اضافه کرد: این حافظان امنیت هم آبرو و هم جان خود را در راه نظام اسلامی فدا می‌کنند و با اعتقاد در این مسیر ثابت قدم هستند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی منصوب شد

در مراسمی با حضور جانشین فرمانده انتظامی کشور، سرهنگ حسن شجاعی نسب به عنوان فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی منصوب شد. سرهنگ شجاعی نسب در این مراسم با بیان اینکه عهد و پیمان می بندیم عاشقانه و مجاهدانه در عرصه عمل با اعتقاد قلبی به اصل ولایت فقیه، عمل به فرامین مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا را وظیفه سازمانی و ملی دانسته، اضافه کرد: در این راستا ذره ای از آن فروگذار نخواهیم کرد و برای رسیدن به اهداف خود در ماموریت های سازمانی از شهدا مدد خواهیم گرفت. وی تاکید کرد: میثاق می بندیم مسئولیت را امانتی الهی دانسته و تلاش خود را در صیانت از حقوق مردم و توجه به اولویت ها و مطالبات مردمی به کار بگیریم. وی با تاکید بر اینکه میثاق می بندیم در برابر مردم خضوع و خشوع داشته باشیم، خاطر نشان کرد: آبروی آنها را آبروی خود بدانیم و در برخورد با متعرضان حیثیت و نوامیس مردم و اموال عمومی در چهارچوب قانون بدون افراط و تفریط کوتاهی و درنگ نخواهیم کرد.
در ادامه نیز از زحمات سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی سابق تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – لطفاً این عبارت ها را با دقت بخوانید؛ “ در خراسان جنوبی ۸۴۰

بیشتر

خیلی عالی بود تیتر خوبتون درباره هدر رفت روان آب ها در استان. اگربتوان با

بیشتر

حسینی – رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت