ثبت ۳۷ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ راهداری خراسان جنوبی

یعقوبی – رییس مرکز مدیریت راه‌های خراسان جنوبی از ثبت ۳۷ هزار و ۸۴۲ تماس با سامانه ۱۴۱ این مرکز طی هفت ماه گذشته خبر داد. هادی بهمنی اظهار کرد: در بخش گویای این سامانه نیز در طی این مدت ۳۱ هزار و ۵۲۷ تماس ثبت شده است.رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به پاسخگویی کارشناسان این مرکز به صورت شبانه روز گفت: کارشناسان این مرکز به طور مستقیم پاسخگوی ۶۳۱۵ مورد در زمان یاد شده بودند.بهمنی از ثبت شکایات در سامانه ۱۴۱ نیز چنین گفت: شکایات مربوط به راه ۱۶۰۳ مورد, شکایات امور مسافری ۱۶۳ و شکایات مسایل باری ۸۱۸ مورد بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


امسال جشن های نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج) در خراسان جنوبی رنگ و

بیشتر

کاری – همزمان با نزدیک شدن به پایان سال سی و دومین جشن گلریزان با

بیشتر

جم – مجلس شوراى اسلامى، یک مرکز اساسى و تعیین‌کننده براى کشور است. طبق فرمایش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت