تجربه شیرین روابط عمومی برای رئیس خوشرو

« همواره در سال های خدمت در حوزه روابط عمومی معتقد بودم یکی از سخت ترین و در عین حال شیرین ترین کارها و وظایف را انجام می دهم و تجربیات اندوخته شده در این سال ها، بعدها در حوزه های مختلف مدیریتی به شدت برای من کارآمد بود. چرا که کارمندان روابط عمومی در طی سنوات شغلی خود، علاوه بر برخی تجربه های آموزشی و حرفه ای، صبوری و حلم، سعه صدر و خوشرویی، تعامل با نگاه مثبت و تحمل مشکلات در بدترین شرایط، متوقف نشدن در یک جایگاه ثابت و همواره حرکت برای کسب تجربه های نو، ضرورت به روز شدن و همراهی اعتماد آفرین با مردم و مدیران را می آموزند.»

برفراز آسمان دانایی

باور دکتر مجید پورعیسی چافجیری، رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان درباره جایگاه و تاثیر روابط عمومی ها فقط در جملات بالا خلاصه نمی شود. او که متولد سال ۱۳۴۷ در رودسر گیلان است، لیسانس و فوق لیسانس علوم اقتصادی و دکترای تخصصی رشته جغرافیا و برنامه ریزی روستایی دارد و از جمله سوابقش در سال های گذشته، سرپرستی روابط عمومی موسسه تحقیقات برنج کشور در گیلان سال های۱۳۷۵ – ۱۳۷۳ بوده است. دکتر پورعیسی از آن روزها به عنوان روزهای تجربه آموزی و لحظه های شیرین تعامل با مردم، مسئولان و دستگاه ها یاد می کند و معتقد است: روابط عمومی با هوشمندی، تلاش و پیگیری های مستمرش می تواند برای به ثمر نشستن کوشش های یک مجموعه و همچنین تثبیت موفقیت ها بسیار اثرگذار باشد. او که خود سابقه فعالیت در حوزه روابط عمومی را دارد، کارمندان روابط عمومی های سازمان ها ، نهادها، ادارات و ارگان ها را از جمله پرتلاش ترین کارکنان می داند و ادامه می دهد: روابط عمومی ها همواره بر فراز آسمان دانایی در حال پروازند، معتقدم یک روابط عمومی قوی، می تواند کارمندی قوی تر در اکثر حوزه های تخصصی در محیط کاری خود هم باشد، چرا که علاوه بر اشراف و تسلط بر زوایای کاری مختلف، تعامل با کارشناسان و مدیران داخل مجموعه اش و بیرون مجموعه اش را آموخته و از آن برای پیشبرد اهداف سازمان متبوعش با حفظ امانت ها و اطمینان بخشی به مدیران و القای حس اعتماد دو طرفه بهره می برد. از دکتر پورعیسی می خواهیم در یک جمله از روابط عمومی ها بگوید.

فراکارکردهای روابط عمومی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی که هنوز حس و حال فعالیت ها در حوزه روابط عمومی به عنوان یک دستاورد بزرگ تجربی در سال های خدمت اداری برایش زنده است، می گوید: روابط عمومی، نگاه کردن به جهان از زاویه ای متفاوت از سایر افراد است؛ نگاهی همراه با طمأنینه و آرامش، نگاهی همراه با تلفیق صبر و حلم و تلاش و نگاهی همراه با دانش و کوشش و بهره وری از زمان، برای فتح قله ای که بر بالای آن اهداف یک سازمان و در نهایت اهداف متعالی مردم یک کشور وجود دارد. او با یادآوری اینکه روابط عمومی ها حق بزرگی بر گردن توسعه و پیشرفت جامعه ما دارند، یاد و نام شهدای روابط عمومی کشور را گرامی می دارد و آنان را پیشقراولان جهاد و عزتی می داند که دین خود را نسبت به نظام و انقلاب به بهترین وجه ادا کرده اند. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان جنوبی، بخش مهمی از تلاش های مثمر ثمر در حوزه مدیریت و مهار بیماری کرونا را که باعث ایجاد حلقه ای امن برای کادرهای اداری در کل کشور شده ، سهم روابط عمومی ها عنوان می کند می گوید: معتقدم روابط عمومی ها، فراتر از یک کارکرد شغلی، کارکردهای وسیع انگیزشی، روحی و روانی، جامعه شناختی و روانشناختی، سلامت و امنیت بخشی درونی دارند که باید پاس داشته شوند و قدرشناس زحمات شان بود. وی هفته روابط عمومی را به همه کارکنان و کارمندان روابط عمومی ادارات و نهادهای استان خراسان جنوبی تبریک می گوید و از همت ها وتلاش آنان و همچنین تلاش های پیشکسوتان و بازنشستگان این حوزه نیز تقدیر می کند – گروه خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


استاندار خراسان جنوبی با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال

بیشتر

یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت