بقاع متبرکه و زیارتگاه‌ها بعد از عید فطر بازگشایی می شود

بقاع متبرکه و زیارتگاه‌ها بعد از عید فطر بازگشایی می شود

رئیس جمهور گفت: بقاع متبرکه و زیارتگاه‌ها با توجه به رایزنی‌ها و جلسات متعددی که ستاد ملی مقابله با کرونا با متولیان این اماکن داشته‌اند، مقرر شده بعد از عید سعید فطر با شرایطی که اعلام خواهد شد، این اماکن بازگشایی شود. امیدواریم با رعایت این شرایط و دستورالعمل‌ها از سوی عاشقان اهل بیت(ع) امکان زیارت این بقاع متبرکه فراهم شود.

افزایش ۲۰۵۰ تومانی قیمت دلار در اردیبهشت امسال

بازار ارز در دومین ماه سال با روند افزایشی همراه شد. به گونه ای که در صرافی های بانکی سطح کشور، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نرخ مواجه شد. هر اسکناس دلار آمریکا با رشد ۲۰۵۰ تومانی نسبت به آخرین روز کاری فروردین ماه سال جاری، به رقم ۱۷۳۰۰ تومان به متقاضی دریافت دلار آمریکا فروخته شد. سال گذشته نیز در اردیبهشت ۹۸، به یکباره نرخ ارز نسبت به ماه قبل، روند صعودی داشت.

فروش ٣٠ درصد سهام عدالت مجاز شد

وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه دارندگان سهام عدالت که قصد فروش قسمتی از سهام خود را دارند می‌توانند از سه شنبه به شعب بانک‌هایی که قبلاً در آن دارای حساب بانکی بوده و شماره شبای آن حساب را به سازمان خصوصی سازی معرفی کرده اند، مراجعه و با تکمیل فرم‌های مربوط نسبت به تکمیل سفارش فروش ۳۰ درصد از سهام خود و تعهد نامه مربوطه، اقدام کنند.

رونمایی مرکز آمار از تورم اردیبهشت

مرکز آمار اعلام کرد: نرخ تورم سالانه اردیبهشت ماه ١٣٩٩ برای خانوارهای کشور به ٢٩,٨ درصد رسیده که نسبت به همین زمان در ماه قبل، ٢.۴ واحد درصد کاهش نشان می‌دهد. منظور از نرخ تورم نقطه‌ای، درصد تغییر عدد شاخص قیمت، نسبت به ماه مشابه سال قبل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت