اخبار سیاسی

قالیباف: تخلف از قانون هستهای مجلس را نمیپذیریم

رئیس مجلس گفت: مطابق قانون مصمم به توقف کامل اجرای پروتکل الحاقی هستیم و هرگونه دسترسی فراپادمانی ممنوع و غیرقانونی است. قالیباف افزود: طبعا هرگونه تخلف از قانون را نمی پذیریم و براساس مصوبات مجلس امورات را پیگیری می کنیم.

دکتر نمکی: به جای وزیر بهداشت مدیرکل مرده شور خان منصوب کنید

نمکی وزیر بهداشت گفت: خدا شاهد است که داغ این شهدای سلامت دارد مرا نابود می کند. ناب‌ترین بچه‌های نظام سلامت را از دست دادم. داغی برای هیچ فرماندهی بالاتر از این نیست که افسران ارشد و سربازانش را از دست بدهد آن هم به دلیل ندانم کاری و سهل انگاری دیگران. من وزیر خبر ندارم چه کسی می آید و بیرون می رود. فقط شدم ته رودخانه، زخمی و جنازه جمع کن. به جای وزیر بهداشت بگذارید مدیرکل مرده شور خانه.

واعظی: قانون مجلس اجرا می شود اما نظارت های آژانس نیز برقرار است 

رئیس دفتر رئیس جمهوری با بیان اینکه وقتی مجلس، قانون را تصویب می‌کند آن قانون لازم‌الاجراست، گفت: هیچ بهانه‌ای را برای طرف‌های مقابل برجام نگذاشتیم که از ما بخواهند قانون را اجرا نکنیم. واعظی افزود: به فرمولی رسیدیم که هم قانون مجلس محترم شمرده شود، از طرف دیگر نظارت‌های آژانس نه بر اساس پروتکل الحاقی بلکه بر اساس روابط ایران و آژانس برقرار باشد.

شکایت نمایندگان  مجلس از رئیس جمهور

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه موافقتنامه آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی هسته ای خلاف قانون اقدام راهبردی است، از قوه قضائیه خواست خارج از نوبت نقش رئیس جمهور در این زمینه را بررسی کند.ذوالنور افزود: امروز مجلس شورای اسلامی باید محکم بایستد و قرار نیست شأن مجلس زیر پا گذاشته شود. تا قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها اجرا و بیانیه مشترکی که روز گذشته منعقد شد، پاره نشود، هیچ مقام دولتی حق ورود به مجلس را ندارد.

آخوندی: رویارویی با آمریکای بایدن سختتر از آمریکای ترامپ است

وزیر اسبق راه وشهرسازی گفت:  زمان به نفع ما نیست و باید کاری کرد. هرچه این زمان طولانی‌تر شود منافع ملی ما بیش‌تر به خطر خواهد افتاد. آخوندی افزود:  بدون تردید رویارویی با آمریکای بایدن سخت‌تر از آمریکای ترامپ است و او از تمام دستاورد‌های ترامپ استفاده خواهد کرد.

باهنر: می خواهم در عرصه سیاسی کشور کارگردان بمانم، نه بازیگر

علیرضا خجسته پور با انتشار توییتی نوشت: در جریان بحث‌های دبیران استانی جام و اصرار همگان به لزوم کاندیداتوری آقای باهنر در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ ایشان گفت: در عرصه سیاسی کشور می‌خواهم کارگردان بمانم، نه بازیگر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت