چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴

برند بیرجند چیست؟

یک دکترای معماری و عضو شورای شهر بیرجند گفت: متاسفانه شهر بیرجند علی‌رغم پتانسیل‌های ویژه و خاص در سطح کشور شناخته شده نیست و این امر به دلیل عدم توجه به مسئله برندسازی شهری با بهره‌گیری از ظرفیت‌های منطقه است. فروزانفر اظهار کرد: مقوله برندسازی شهری در سال‌های اخیر و در رقابت شهرها برای… مشروح این گزارش را در صفحه 3 روزنامه بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – “آب، زیر پوستش افتاده”، یک اصطلاح پرکاربرد است که معمولاً زمانی استفاده

بیشتر

واقعیتش این است که این یارانه‌ای که دولت هر ماه به حساب ما می‌ریزد، واقعاً

بیشتر

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: ظرفیت پهنای باند اینترنت ورودی استان اکنون

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *