یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

بیگی‌نژاد: وزارت کشور مسئول ناامنی ناشی از مسائل اقتصادی است

تسنیم- نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه متولی امنیت کشور وزارت کشور است، گفت: در موضوع بنزین نیز وزارت کشور متولی امر بود و شاهد بودیم دشمن قصد داشت مردم را عصبانی کند و آنها را به بیرون بکشد و مسائل داخلی را به مسائل بین‌المللی تبدیل کند.

نرمش‌های دولت دربرجام، اروپا را گستاخ‌ کرد

مهر- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دولتمردان ما که برجام را دارای آثار، ثمرات و برکات فراوان توصیف می‌کردند باید امروز یاد بگیرند که این گونه نرمش‌ها در برابر اروپا زیاده‌خواهی آنها را بیشتر می‌کند.

قطعنامه ی یکجانبه

ایرنا – دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان با محکوم کردن قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: این قطعنامه سیاسی ،یکجانبه و غیر عادلانه است.

مجید انصاری: خاتمی هیچ صحبتی درباره انتخابات ۱۴۰۰ نکرده است

تابناک – مجید انصاری در گفت و گو با «تابناک »گفت: خاتمی هیچ صحبتی درباره انتخابات ۱۴۰۰ نکرده است ، اسامی کاندیداهای اصلاح‌طلب گمانه زنی شخصی است، هنوز زود است، به موقع وارد انتخابات ریاست جمهوری می‌شویم

نیروی زمینی سپاه: در موضوع امنیت کشور با کسی تعارف نداریم

ایرنا- فرمانده نیروی زمینی سپاه از آغاز مرحله نهایی رزمایش “اقتدار شهدای کرد مسلمان” این نیروی در منطقه عمومی کردستان خبر داد و گفت: ضدانقلاب و حامیان آنها دریافته‌اند که ما در موضوع امنیت کشور و ملت ایران با کسی تعارف نداریم. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه، سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» از آغاز مرحله نهایی رزمایش “اقتدار شهدای کرد مسلمان” نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی کردستان از صبح سه‌شنبه خبر داد و اظهار کرد: منطقه رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان از دهانه منطقه شیلر در مرز عراق تا ارتفاعات خشن چهل چشمه ادامه دارد و ابعاد بسیار وسیعی از منطقه که بیشتر آن از مرز شمال شرق عراق است، را در بر می‌گیرد.

روحانی: برخی کارهای دولت نیاز به توضیح  ندارد، مردم خودشان حس می‌کنند

ایلنا-برخی کارهای دولت نیاز به بیان و توضیح ندارد و مردم خودشان حس می‌کنند، موضوع تحول سلامت و بیمه همگانی در کشور مهم است.
رئیس‌جمهور تاکید کرد: در ابتدی این دولت در اوایل سال ۹۲ اگر کسی به بیمارستان می‌رفت، خودش باید دمپایی، ملحفه و دارو را تهیه می‌کرد، حتی تخت هم آنقدر گران بود که برای مردم امکان‌پذیر نبود، اگر خدایی نکرده کسی فوت می‌کرد جنازه‌اش به گروگان در بیمارستان می‌ماند. حجت الاسلام حسن روحانی گفت: برخی کارهای دولت نیاز به بیان و توضیح ندارد و مردم خودشان حس می‌کنند، موضوع تحول سلامت و بیمه همگانی در کشور مهم است که امروز مردم به راحتی دسترسی به تخت، پزشک، دارو و درمان دارند و این را خودشان لمس می‌کنند.

اظهارنظر پامپئو درباره ترور شهید سلیمانی

فارس- وزیر خارجه آمریکا از دستور ترور سردار سلیمانی تمجید کردوزیر خارجه آمریکا در یک مصاحبه درباره اقدام تروریستی این کشور در به شهادت رساندن سردار «قاسم سلیمانی» اظهارنظر و از مواضع دونالد ترامپ دفاع کرد. وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با «فاکس نیوز» که موضوع اصلی آن جنجال‌های کتاب مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید بود، از رئیس‌جمهور این کشور به خاطر صدور فرمان حمله تروریستی منجر به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی تمجید کرد.

درخواست ویژه علی مطهری درباره قتل‌های ناموسی

خبرآنلاین- علی مطهری خواستار مجازات سریع عاملان قتل های ناموسی اخیر برای درس عبرت دیگران شد. علی مطهری، نماینده سابق مردم تهران در مجلس دهم، در توئیتی نوشت: در روز دختر مناسب است به ظلمی که به دختران سرزمین ما رواداشته میشود بپردازیم. هنوز حکم پدر رومیناکه باقصد قبلی او را به‌نحو فجیعی کشت اعلام واجرا نشده‌است،همین طور قتلهای فجیع ریحانه‌عامری وفاطمه‌برحی،درحالیکه مجازات برای تسکین جامعه وعبرت دیگران است.اگربه تاخیر بیفتدفایده‌ای ندارد.

وزارت خارجه: به دلیل تعلل اوکراین، تصمیم گرفتیم جعبه‌های سیاه را به فرانسه بفرستیم

محسن بهاروند معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه درباره ارسال جعبه‌های سیاه هواپیمای اوکراینی به فرانسه گفت: فرانسه یک نهاد مستقل سوانح هواپیمایی دارد و از سوی دیگر با تعلل اوکراین مواجه شدیم، به این خاطر تصمیم گرفتیم جعبه‌های سیاه را برای خوانش به فرانسه بفرستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت