یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳

پیام شما یکشنبه 1 تیر

  • سلام، قرمز و قرمز تر داریم؟ معاون دانشگاه پزشکی که وضعیت بیرجند و نهبندان را از چند روز پیش قرمز اعلام کرده اند الان میگن به استانهای مجاور سفرنکنید که قرمز هستند.
  • با سلام لطفا در خصوص بهسازی و آسفالت محدوده بنیاد مسکن تا دادگاه انقلاب واقع در سایت اداری بیرجند پیگیری فرمایید با توجه به واقع شدن اداراتی مانند استاندارد ، اتاق بازرگانی، پزشکی قانونی در این محدوده ، حجم بالای تردد وسایط نقلیه موجب ایجاد گردوخاک فراوان و آزار ارباب رجوع و همچنین منظره ناخوشایندی در سایت اداری که باید سمبل نظم و انضباط باشد، می گردد، حداقل در سنوات قبل شهرداری هر چند وقت یکبار با گریدر این جاده خاکی و ناهموار را تیغ میزد که متاسفانه اینکار هم خیلی وقت انجام نشده است باتشکر یکی از کارکنان سایت اداری.
  • دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این ایام کرونایی از دیگر بخش های درمانی غافل نماند! لطفا رییس دانشگاه ومسئولین محترم بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند سری به بخش جراحی چشم این بیمارستان بزنند و برای سیستم معیوب سرمایشی این بخش دراین روزهای گرم و طاقت فرساچاره اندیشی کنند.امیدوارم روزی یکی از اعضا خانواده شما بزرگواران دراین بخش بستری شود تا رنج گرمایی که مادرم دیشب دراین بخش متحمل شد را بهتر درک کنین.
  • سلام . ضمن خدا قوت به نیرو های فعال فضای سبز هرساله شاهد کاشت درختان در سطح شهر بیرجتد هستیم اما با ابیاری دیر هنگام مجددا درختان خشک می گردند. علی الخصوص درختان امسال که بسیار بزرگ و مرتفع نیز بودند. درختان خیابان غفاری ١٨ و ٢٠ مخصوصا در حال خشک شدند.
  • با سلام وادب خدمت شما خانواده محترم آوا و خسته نباشید و تقدیر و تشکر ازشهرداری محترم و همکاران گرامیشان از آسفالت کردن کوچه خ تلاش معصومیه موفق وپیروز باشید.
  • با سلام شرکت توسعه عمران که سی سال پیش پول اعضا گرفتند برای تعیین تکلیف کجا مراجعه کنیم.
  • سلام ازحدود ۱۵سال پیش میگفتن ورودی منطقه شمال شهر بلوار بقیه ا… هست که قرار بود طبق قول استاندار محترم در مسجد امام هادی(ع)به بلوار امام رضا (ع) وصل بشه ولی همچنان بلاتکلیفه.کی میخواد این اتفاق بیفته.
  • فرمانده انتظامی شهردار ریاست محترم سازمان پارکها لطفا به پارک الهام خیابان صدف توجه کنید تردد موتورسوارها داخل پارک واقعاامنیت اهالی روبه خطر انداخته بچه هامون داخل پارک امنیت ندارند.
  • مسئولین محترم ، محله اکبریه بیرجند نیاز به توجه ویژه وجبران کم کاری دهه های گذشته را دارد اگر خود عمارت اکبریه ثبت جهانی شده و بودجه های فراوانی جذب کرده و برای سازمان میراث فرهنگی و عوامل شاغل عمارت مزایایی داشته ولی میراث فرهنگی علاوه بر بی برنامگی برای محله اکبریه وضعف در جذب توریست وگردشگر یا حداقل ایجاد جذابیت برای حضور مردم استان حتی جلو فعالیت سایر سازمانها را گرفته وخون به دل ساکنین نیز کرده و آنان را از حداقل حقوق شهروندی دور نموده است جای جای اکبریه گویای سالها بی توجهی است با توجه قرارگرفتن این میراث جهانی در محله ای
    با زمین ها وخرابه های فراوان و قرارگرفتن بین سه بیمارستان لذا نیاز به تدبیر و دلسوزی جهت اجرای طرح ملی که علاوه براستفاده های فرهنگی واقتصادی، آبرویی برای استان ورفع گوشه ای ازمشکلات ساکنین نیز باشد خواهشمندیم بذل توجه فرمایید.
  • سلام وقت بخیر خدا قوت به معرفت های که رنگ باخته به غیرت های که مرده به سفره های که کوچک شده اینقدر شعور مردم رو به بازی نگیرید این مدل گرانی برای چه تا کی ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – پرده اول؛ با مهر تأیید نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمامی وزرای

بیشتر

چند روز پیش از خیابان حکیم نزاری رد می شدم از ابتدای خیابان درگیر یک

بیشتر

محمدی – مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت