یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما یکشنبه 25 خرداد

  • سلام آقای استاندار شما که به هرجای استان سفرمی کنید قدمتان خیر هست چند وقت پیش هم رفتید از منطقه گردشگری بند دره بازدید کردیدو اعتبار خوبی برای آنجا اختصاص دادید از شما خواهش میکنم یه سری هم ازجاده درحال احداث بیرجند پیامبر اعظم به شهرک چهکند که فاصلش ۴/۵ کیلومتر هست بزنید این جاده که قراربوده سال ۹۷ به بهره برداری برسه متاسفانه به خاطربوجه مسکوت مانده آقای استاندار شهرک چهکند جمعیت بالای دارد که رفت آمد برای اهلی از این جاده هم نزدیکتر و آسانتر و از نظر سوخت خودروها به صرفه هست ازجنابعالی تقاضا داریم یه لطف وعنایتی کنید این مشکل را حل نمائید. دعای خیر اهالی چهکندبدرقه راهتان.
  • از مدیر کل محترم راه و شهرسازی جناب مهندس داعی خواهشمندیم همانند برخی شهرها در استان که اخیرأ طرح های 50 و 70 هکتاری زمین برای ساخت و ساز در اختیار آنها قرار گرفته است، محدوده ساخت و ساز در بیرجند را افزایش دهند و با توسعه حریم شهر بیرجند از افزایش قیمت زمین در بیرجند جلوگیری کنند
  • سلام مسئولین محترم شهرداری نکنه حاشیه پاسداران 32.1جزء شهر نیست که نه آب میدین نه تمیز میکنین. اگه فضای در خونه خود مسئولین بود بازم همین بود!
  • شب جمعه رفتیم جلسه عروسی – متاسفانه عوامل تالار به افرادی که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده بودند تاکید داشتند تمامی صندلی ها رو پر کنند تا شام توزیع بشه ضمناً حداقل اصول بهداشتی رو هم رعایت نکرده بودند و کاملاً مشخص بود حتی پلاستیک روی میزها به دفعات استفاده شده بود همچنین برخی از موزعین نیز بهداشت فردی را رعایت نکرده بودند با توجه به شیوع بیماری کرونا توقع این است عوامل بهداشت بیشتر به تالارها و وضعیت بهداشت آنها توجه داشته باشند.
  • با آرزوی روزی که اعلام شود واکسن بیماری کرونا کشف و پارک خطی مهر شهر افتتاح شد. الهی به امید تو
  • شهرداری باید دقت کند دست فروشانی که روز های جمعه در بازار بیرجند فعالت می کنند از خارج از شهر می آیند همان هایی هستند که قبلا در چهارشنبه بازار و زمین های خاکی مصلی بودند این افراد از استان های دیگر  می آیند و شاید ناقلین بالقوه باشند.
  • سلام از آوا خواهش میکنم پیام منو چاپ کنه.من سهامم 520 تومنه و رفتم بانک … و درخواست فروش 30 درصد از سهام خودم رو کردم.ارزش سهامم تو سایت بیشتر از 8 میلیون بود ولی چرا برای من 340 هزار تومن ریختن.
  • سلام می خواستم ببینم این دوروبرکه احیانا مسئول پیدامی شه فکری بحال این وضعیت قیمتها بکنه واقعا همه دارند از بی صاحبی بازار سواستفاده می کنند.
  • سلام وقت بخیر.خدمت فرماندهی محترم انتظامی استان. درمیان و بخش قهستان و روستاهای تابعه این بخش مشکلاتی دارند به نحوی که سارقین راحت وارد روستامی شوند و بیشتر وسایل منازل خالی ازسکنه را بطورکامل سرقت می نمایند و همچنین محصولات کشاورزی هم سرقت می شود ازطریق مبادی مربوطه هم که پیگیرمی شوید عنوان می دارن سارقین خودی هستن وشما سهل انگاری نمودید لطفا پیگیری لازم انجام شود.
  • با سلام با این اوضاع بیماری و روند روبه افزایش اون چرا جلسات عروسی در منازل و تالارها برگزار می شود ستاد استانی کرونا لطفا فکری نمایید.
  • با عنایت به اینکه آب در روستاهای
    محروم عربخانه دهک ومخصوصا کلاته مزار از تقریبا هر روز به چند ساعت یاچند روز قطع می باشد.
  • آوا 30 درصد سهامم رو درخواست فروش دادم از طریق بانک ولی کمتر از 400 هزار تومن برام ریختن مگر 30 درصد 9 میلیون میشه 400 هزار تومن؟پاسخگو باشید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت