یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد در مساجد استان برگزار می شود

گروه خبر- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: مراسم بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در مساجد دایر استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. حجت الاسلام احمد ملایی افزود: سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) ساعت ۱۱ روز چهارشنبه ۱۴ خرداد به صورت زنده از شبکه یک سیما، شبکه خبر و رادیو ایران پخش خواهد شد.

نظارت بر شرکت‌های بازاریابی بیشتر می شود

ایرنا – تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از تشدید نظارت بر شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای با همراهی پلیس آگاهی و سایر دستگاه‌های مرتبط در استان خبر داد.

پیشرفت خوب زائرسرای استان در مشهد

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت : پروژه زائر سرای ارزان قیمت خراسان جنوبی در مشهد مقدس پیشرفت خوبی داشته است و در حال حاضر مراحل گود برداری آن انجام شده، پروانه ساخت آن صادر و نقشه‌های طراحی آماده شده است. جوینده در همایش مسئولان استانی این ستاد افزود: این پروژه در ۹ طبقه با ظرفیت ۵۰۰ نفر در هر شیفت در حال انجام است.وی ادامه داد: مردم خراسان جنوبی در این شرایط اقتصادی از پارسال تاکنون چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به این امر اختصاص دادند که در کشور بی نظیر است.
در این همایش از روسای ستاد‌های های برتر خراسان جنوبی تجلیل شد.

شناسایی ۶ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا

صدا وسیما – تعداد مبتلایان قطعی به بیماری کرونا در خراسان جنوبی با شناسایی ۶ مورد جدید به ۶۸۵ نفر رسید. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به شناسایی مبتلایان جدید از بین ۹۲ آزمایش انجام شده، گفت: ۳ مورد از مبتلایان جدید در نهبندان، ۲ مورد سرایان و و یک مورد مربوط به بیرجند است. مهدی زاده افزود: تا کنون ۶۳۲ بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند و یا از موارد سرپایی بودند و ۸ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند که حال عمومی یک بیمار وخیم است.

آغاز برداشت خوشه های طلایی گندم در استان

صدا و سیما -برداشت خوشه های طلایی گندم از 18 هزار و 60 هکتار از گندم زارهای خراسان جنوبی آغاز شد. مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان پیش بینی کرد: امسال 64 هزار تن گندم از مزارع زیر کشت این محصول در استان برداشت شود. حسینی افزود: بیشترین سطح زیرکشت گندم در خراسان جنوبی با 3 هزار و 190 هکتار به شهرستان قاین اختصاص دارد. وی گفت: پارسال از 18 هزار و 170 هکتار سطح زیرکشت گندم در خراسان جنوبی 62 هزار و 50 تن گندم برداشت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت