یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

کاهش ۲۰ هزار تومانی قیمت گوشت

کاهش ۲۰ هزار تومانی قیمت گوشت

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفند در حال حاضر نسبت به اسفند ماه ۲۰ هزار تومان کاهش یافته است،‌ اظهار کرد: در فروردین ‌ماه ۱۰ هزار تومان کاهش قیمت داشتیم و اردیبهشت نیز حدود ۱۰هزار تومان قیمت گوشت گوسفندی کاهش یافت.

حکم احتکار برای نگهداری خودروی صفر

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت اعلام کرد: به صاحبان پارکینگ‌های خودرویی یک هفته مهلت داده می‌شود تا از ماشین‌های صفر کیلومتر خالی شود. در غیر این صورت نگهداری این خودروها، حکم احتکار دارد.

وزیر ارتباطات: وجوه دریافتی در محاسبه اشتباه اینترنت بازگردانده می‌شود

وزیر ارتباطات گفت: تمام وجوهاتی که از مردم برای استفاده از یک پیام رسان داخلی اخذ و به نرخ اینترنت محاسبه شده بود، حداکثر تا هفته آینده
به حساب همه مشترکان بازگشت داده می‌شود.

خودرو در بازار ۱۵ درصد ارزان شد

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با ممنوعیت درج قیمت در سایت های فروش اینترنتی خودرو،‌ قیمت بازار حدود ۱۵ درصد کاهش یافته است. وی تصریح کرد: افزایش قیمت خودرو در بازار سودی نصیب خودروسازان نکرده و صرفا برخی واسطه گران مبالغ هنگفتی را کسب کردند و برخی مشتریان نیز متضرر شده اند.

انتقال ویروس کرونا از طریق حرف زدن

نتایج یک تحقیق که در هفته‌نامه آکادمی ملی علوم آمریکا منتشر شده به نقش بسیار مهم ریز ذره‌های بزاقی در انتقال بیماری کووید ۱۹ اشاره کرده است. بر اساس این تحقیق ریز ذره‌های بزاقی تولید شده توسط گفتار می‌توانند در یک فضای بسته به مدت بیش از ده دقیقه در هوا معلق بمانند، در یک محیط بسته و محدود قابلیت بالایی برای انتقال بیماری وجود دارد.»

کرونا ممکن است هرگز ناپدید نشود

سازمان بهداشت جهانی (دبلیو اچ او) هشدار داده است که ویروس کرونا، عامل بیماری کووید- ۱۹، که باعث یک اپیدمی جهانی شده “ممکن است هرگز ناپدید نشود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت