شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

پیشرفت 61 درصدی طرح سند دار کردن اراضی کشاورزی استان

آدینه – جلسه ویدیو کنفرانس طرح سند دار کردن اراضی کشاورزی کشور با حضور مسئولان استانی در اداره کل ثبت اسناد و مدارک خراسان جنوبی برگزار شد.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی گفت : طرح سند دار کردن اراضی کشاورزی کشور یکی از رویکرد های مهم دولت سیزدهم است.محمد محمدزاده با بیان اینکه نقشه برداری و ثبت نام متقاضیان و تشکیل پرونده آنان به صورت رایگان توسط شرکت های مشاور طرف قرارداد انجام می شود ، افزود : در خراسان جنوبی با سه شرکت قرار داد داریم و تا کنون 61 درصد اراضی زراعی استان تثبیت شده است. وی افزود : جلسه امروز نیز به صورت ارتباط از طریق ویدیو کنفرانس با سازمان ثبت اسناد کشور و همچنین با حضور مسئولان استانی ، به جهت بررسی وضعیت استانها در زمینه سند دار کردن اراضی زراعی برگزار و راهکارهای تسریع در حدنگاری اراضی زراعی در استان نیز بررسی شد.
معاون قوه قضاییه و ریاست عالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی گفت: یکی از دغدغه های رئیس جمهور شهید حدنگاری اراضی کشور در پهنه های مختلف بود. حسن بابایی با اشاره به اینکه تاکنون ده میلیون از اراضی زراعی کشور حدنگاری شده است افزود اگر سایر دستگاهها در این زمینه تسهیل لازم را انجام ندهند پیشرفتی حاصل نخواهد شد.وی با بیان اینکه حد نگاری اراضی زراعی یک تکلیف ملی است ، تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت معاونین عمرانی استانداران، فرمانداری ها ، بخشداران و دهیاران جهت تبیین فواید و آثار مثبت سند برای مردم اجتناب ناپذیر است.

عملکرد 61 درصدی استان در زمینه حدنگاری اراضی زراعی

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز با اشاره به عملکرد ۶۱ درصدی استان در زمینه حدنگاری اراضی زراعی گفت: آمادگی داریم تا از طرق مختلف جهت پیشبرد حدنگاری استان گام برداریم.عباس زاده از تمامی دستگاههای اجرایی خواست در زمینه حدنگاری اراضی زراعی ورود کرده و نسبت انجام وظایف خود در اجرای قانون جامع کاداستر اقدام کنند.وی افزود: طبیعتاً در شهرستانها و روستاهای مختلف استان بین فرماندار بخشدار و دهیارانی که وضعیت بهتری در زمینه حدنگاری اراضی زراعی با کسانی که عملکردی نداشته اند تفاوت قائل خواهیم شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت