دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳

حادثه تلخ واژگونی خودروی خبرنگاران در فردوس

کاری- روز گذشته دستگاه خودروی پژو 405 حامل خبرنگاران فردوس در یک کیلومتری روستای طاهرآباد این شهرستان در جاده منحرف و واژگون می‌شود.در این حادثه 5 نفر مصدوم و به بیمارستان شهید چمران فردوس منتقل شدند که گفته می‌شود حال دو نفر وخیم است.سرنشین این خودرو خبرنگاران روزنامه‌های محلی و باشگاه خبرنگاران جوان فردوس بودند که برای پوشش خبری در حال عزیمت به این روستا بودند.جانشین پلیس راه استان جنوبی در جمع خبرنگاران گفت بر اثر واژگونی یک سواری پژو 405 در محور روستایی طاهر آباد- کجه چانو شهرستان فردوس 5 نفر مصدوم شدند. سرهنگ محمدامیر کاظمی با بیان اینکه ساعت 10:09 دقیقه صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور روستایی طاهر آباد- کجه چانو شهرستان فردوس بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند، اضافه کرد: 4 نفر از سرنشینان خودروی واژگون شده از خبرنگاران محلی بودند.
وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک سواری پژو 405 که از سمت روستای کجه چانو به سمت فردوس در حال حرکت بوده در پیچ روستای طاهر آباد واژگون شده است که بر اثر این سانحه رانندگی، 5 نفر مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. جانشین پلیس راه استان جنوبی بیان کرد: در این حادثه یک نفر آقا(راننده) و چهار خانم (خبرنگار) مصدوم شدند که یک نفر از مصدومان به بیمارستان شهید چمران شهرستان فردوس منتقل شد که براساس گزارش‌ها حال وی تا حدی وخیم اعلام شده‌است.وی با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، تخطی از سرعت مطمئنه در پیچ تشخیص داده شده است تاکید کرد: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هر گونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.
فرماندار فردوس هم گفت: حال مصدومین خوب گزارش شده‌ و چهار نفر در محل حادثه درمان و یکی از مصدومان به بیمارستان شهید چمران شهرستان اعزام شده است.مهدی روشن افزود: مصدوم انتقالی به بیمارستان در وضعیت هوشیاری قرار دارد.وی با بیان اینکه حال عمومی چهار مصدوم این حادثه از سوی کادر پزشکی خوب اعلام شده است، افزود : مصدومان هنوز در بیمارستان بستری هستند و ترخیص نشده‌اند، یکی از خبرنگاران از ناحیه سر آسیب دیده است که صبح امروز حال وی وخیم اعلام شد، این مصدوم در بخش آی سی یو بیمارستان شهید چمران شهرستان بستری است.فرماندار فردوس افزود: براساس عکس‌های گرفته شده از او خونریزی و شکستگی در ناحیه سر مشاهده نشده است و روند درمان در شهرستان ادامه دارد.شنیده‌ها حاکی است سرعت ماشین بنا به گفته سرنشینان ماشین پشت سر این ماشین حادثه دیده بالای 150 بوده است. خودروی واژگون شده مربوط به اداره ورزش و جوانان فردوس و حامل 4 خبرنگار بوده که همه آسیب دیده و به بیمارستان منتقل شده‌اند. از میان آسیب‌دیدگان شرایط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، خانم اسپانبر مساعد نیست. روستای طاهرآباد در ۲۴ کیلومتری غرب فردوس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – همین چند روز قبل بود که معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان

بیشتر

در گذشته دفاتر ازدواج و طلاق از هم جدا بودند یعنی یک دفترخانه ازدواج و

بیشتر

میرکلانی – ۴۱۵ هزار نهال از ابتدای سال تاکنون در سربیشه تولید شده است.محمودی سرپرست

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت