سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳

رفع گره از کار مردم، تکلیف همه ماست

مهدی آبادی- استاندار خراسان جنوبی گفت: این تکلیف همه ماست که برای رفع گره از کار مردم اقدام کنیم. دکتر قناعت با تأکید بر این مطلب در جلسه دیدار فرماندار شهرستان قاینات و دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای کرغند، خاطر نشان کرد: ما باید از همه ظرفیت ها برای رفع مشکلات مردم استفاده کنیم.
وی، ظرفیت های اجتماعی و مسئولیت اجتماعی برخی حوزه های اقتصادی را از پتانسیل های مطلوب برای اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی عنوان کرد. استاندار با اشاره به سفر چهارشنبه شب خود (۴ مرداد) به قاین و حضور در مراسم عزاداری ویژه شب تاسوعا در روستای کرغند، گفت: در این سفر برخی از مسایل روستا مطرح و مقرر شد در اولین فرصت و در جلسات کارشناسی پیگیری شوند. قناعت به مشکل کمبود آب روستا اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب مکلف است برای رفع این مشکل، مطالعات امکان سنجی تفکیک مجتمع آبرسانی کرغند از محل منابع جدید را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.
وی ادامه داد: برای رفع مشکل دفع فاضلاب روستا هم بخشی از شبکه فاضلاب کرغند تا پایان شهریور ۱۴۰۳ اجرا می شود. استاندار تصریح کرد: برای احداث مسجد روستا هم اعتباری تعیین می شود تا روند ساخت، شتاب گیرد. قناعت ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع، برای احداث این پروژه باید از ظرفیت خیرین و مسئولیت های اجتماعی حوزه های اقتصادی استفاده شود. شایان ذکر است؛ استاندار خراسان‌ جنوبی در جریان سفر به قاین و حضور در مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی علیه السلام روستای کرغند درخصوص مشکلات مطرح شده، قول برگزاری جلسات تخصصی را داد و امروز و در نخستین روز کاری بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا، طی نشستی با دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای کرغند و فرماندار شهرستان قاینات و جمعی از مدیران استانی، این موارد را پیگیری نمود و دستورات لازم برای رفع آنها دستورات لازم را صادر کرد.

جلسه بررسی مشکلات شهرستان فردوس

همچنین جلسه بررسی مشکلات شهرستان فردوس نیز روز گذشته با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد. در این جلسه درخصوص مسایل مربوط به شهرهای اسلامیه و فردوس، تصمیمات لازم اتخاذ شد. ارائه راهکارهای تسریع در روند اجرای پروژه یادمان شهدای گمنام شهر اسلامیه از دیگر مصوبات این جلسه بود. بحث و رایزنی پیرامون رفع مشکلات موجود در زائرسراهای امامزادگان فردوس نیز از دستورکارهای این جلسه بود که به دستور ویژه استاندار مبنی بر تأمین اعتبار لازم و شتاب دهی به روند اجرای کار انجامید. شایان ذکر است؛ این جلسه با حضور فرماندار شهرستان فردوس و جمعی از مدیران ستادی و استانی همراه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی بااشاره به اینکه برخی از جاده‌های استان وضعیت مناسبی

بیشتر

بهروزی فر – همین چند روز قبل بود که معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان

بیشتر

در گذشته دفاتر ازدواج و طلاق از هم جدا بودند یعنی یک دفترخانه ازدواج و

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت