یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

سیاسی

تا زمان دستیابی به توافقی «قوی» در مذاکرات می‌مانیم

شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در توئیتر خود نوشت: همه ارکان کشور فارغ از فضاسازی‌های هدفمند داخلی و خارجی صرفا برای حفظ و ارتقاء منافع ملی تلاش می‌کنند. تا زمان تامین مطالبات قانونی و منطقی خود و دستیابی به «توافق قوی» در مذاکرات وین باقی خواهیم ماند.

خیال مردم از حفاظت داده‌های شخصی خود راحت باشد

وزیر ارتباطات با دادن این اطمینان که اطلاعات شخصی مردم در پیام‌رسان‌های داخلی حفظ می‌شود، تاکید کرد: حتی نهاد‌های نظارتی اجازه دسترسی به داده‌ها را ندارند و برای این نهاد‌ها با داشتن حکم از قضات ویژه‌ای که منصوب مستقیم رییس قوه هستند و در موارد خاص با مجوز رییس قوه دسترسی فراهم می‌شود. زارع پور افزود:  با بیان این‌که حتی نهاد‌های نظارتی نیز اجازه دسترسی به داده‌های مردم را ندارند، تصریح کرد: من به عنوان وزیر ارتباطات به مردم این اطمینان خاطر را می‌دهم که وضعیت چنین است و خیال‌شان بابت حفاظت از داده‌ها راحت باشد.

 نگرانم که ماه عسل این دولت و مجلس زود تمام شود

فعال سیاسی اصولگرا گفت: ما بعضاً فکر می‌کنیم مجلس هرچقدر بیشتر روی دولت بایستد، انقلابی‌تر است. دولت هرچه به مجلس کمتر توجه کند، انقلابی‌تر است، در حالی که امید ما این است که این مجلس و دولت با هم مملکت را اداره کنند. من نگرانم که خدای نکرده ماه عسل این دولت و مجلس زود تمام شود. باهنر  همچنین درباره پیشنهاد اخیرش درباره دو مجلسی شدن کشور، افزود: ما نمی‌توانیم قانون اساسی را اصلاح کنیم و بگوییم مجلس نمی‌خواهیم، اما می‌توانیم قانون اساسی را اصلاح کنیم و بگوییم ما به جای یک مجلس، دو مجلس می‌خواهیم.

علیه کشورمان از هرجایی اقدامی صورت گیرد همانجا را می زنیم

نماینده ادوار مجلس با اشاره به پاسخ سپاه به شرارت صهیونیست‌ها گفت: قطعا به هر نقطه ای که از آنجا علیه کشورمان اقدامی صورت گیرد ضربه وارد می کنیم، خواه در آن مکان آمریکایی ها باشند یا صهیونیست ها یا هرکس دیگری. حسن نژاد در مورد اعلام صریح سپاه مبنی بر هدف قرار دادن مواضع دشمن گفت: با این کار نشان دادیم که اقداممان مشروع بود وعلاوه برآن از کسی ترسی نداریم.

اولین دستاورد دولت هم دیده نشد، خسته نباشید واقعا

 مهاجری فعال اصولگرا در توئیتی نوشت:جناب آقابی رئیسی تیم پرجمعیت مذاکرات وین بعد از هفته‌ها اتلاف وقت، موفق به هیچ کاری نشد تا لااقل اولین دستاورد دولت دیده شود. دولت شما با وجود حاکمیت یکدست، نتوانست حتی متن برجام را که توسط دولت قبل تهیه شد و علی باقری هم قبولش داشت نهایی کند. خسته نباشید واقعا.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت