یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار کوتاه

* از زمان اجرای طرح تحول زمین شناسی و اکتشافات ذخایر معدنی استان در مهر امسال تاکنون 15 هزار نمونه از مناطق تحت پیمایش در خوسف، بیرجند،
سربیشه و درمیان گرفته شده است.

 * مدیر نمایندگی ستاد دیه گفت: 50 زندانی جرائم غیرعمد خراسان جنوبی با همت خیران و ستاد دیه در دهه فجر به آغوش خانواده برمی‌گردند.

*مدیر کمیته امداد فردوس گفت: 12 پروژه کارفرمایی و اشتغالزایی با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید

* همزمان با سومین روز دهه فجر 19 طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار 14 میلیارد و 554 میلیون تومان در بخش میاندشت درمیان افتتاح شد.

* سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست از نوسازی ناوگان موتوری این اداره کل خبر داد و گفت: در این مرحله 36 دستگاه موتورسیکلت به محیط‌بانان خراسان جنوبی اختصاص یافت.

* معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند گفت : 400 برنامه دهه فجر در دانشگاه‌های خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود که از این تعداد 300 برنامه در دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد.

*  مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی گفت: 40 هزار تن نهاده دامی در سال جاری برای دام عشایر استان به‌صورت آزاد و یارانه‌ای توزیع شده‌ است.

* درخت بنه کهنسال بادامک قاینات با 600 سال سن در فهرست میراث طبیعی کشور به ثبت رسید

* از 115 پروژه شهرستان خوسف که افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود، اعتبار بیش از 97 درصد مربوط به سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است

* مراسم مهمانی لاله ها، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در شهرستان های خراسان جنوبی، همزمان با سراسر کشور و با رعایت دستور العمل های  بهداشتی برگزار شد.

* در کمیته استانی بند الف تبصره 18 قانون بودجه، 59 طرح اشتغالزا در بخش های صنعت، معدن و صنایع دستی استان به تصویب رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت