یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

وزیر کشور: محدودیت‌های کرونایی تا رفع نگرانی ادامه دارد

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا، شمار شهر‌های قرمز را 22 شهر عنوان کرد و گفت: احتمال اضافه شدن به شهر‌های قرمز وجود دارد و محدودیت‌های کرونایی تا رفع نگرانی‌ها از پیک ششم ادامه خواهد داشت. وحیدی افزود: لغو محدودیت‌های شبانه هم در ستاد ملی بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود و چیزی در ارتباط با این موضوع نسبت به قبل عوض نشده است.

دولت روحانی منتظر بود تا آمریکا مشکلات‌مان را حل کند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دولت روحانی 8 سال کشور را معطل غرب و آمریکا کرد و منتظر بود تا آمریکا و کشورهای غربی مشکلات‌مان را حل کنند. آقاتهرانی افزود: کسانی که هنوز هم به دنبال ارتباط با آمریکا هستند، باید به این مسئله واقف باشند که آمریکا هیچ‌گاه برای ما کاری نخواهد کرد چرا که آنان دشمن واقعی جمهوری اسلامی ایران هستند.

قوامی: برخی اصولگراها «منافقانه» حرف می زنند

قوامی فعال اصلاح طلب با بیان اینکه بخشی از اصولگراها متاسفانه به دروغ می‌گویند که طرفدار دین و ارزش‌ها و انقلاب هستند گفت: «به نظر من بخشی از این اصولگراها کاملا منافقانه حرف می‌زنند. از یک طرف می‌گویند که ذوب در ولایت هستیم و از طرف دیگر به راس آن ولایت که امام بود و می‌گفت توهین به مراجع رشته ارتباطشان را با ائمه اطهار قطع می‌کند، توجه ندارند. این حرفی بود که امام قبلا انقلاب می‌گفتند.

رئیسی هنوز متوجه عمق خباثت اصلاح طلبان نشده است

کوشکی تحلیلگر سیاسی اصولگرا گفت: رئیسی بدون توجه به “میدان‌های مین و تله‌های انفجاری” به جا مانده از جریان اصلاحات، مشغول کار برای حل و فصل مشکلات مردم است اما هنوز متوجه عمق خباثت و نامردی جریان اصلاحات نشده و این یعنی هنوز باید شاهد انفجار این تله‌ها و عمل کردن این مین‌ها باشیم.

دولت رئیسی ظاهرا دولت دلدادگان است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از رویکردهای دولت سیزدهم در مدت اخیر ، گفت: آقای رئیسی، شما و تیم کاریتان مسئله محور وارد کارزار شوید نه نمایشی و بی ثمر. بیغش افزود: ارزیابی اولیه از اقدامات شما نشان می‌دهد که تمام این رفتارها بویژه سفر به استان‌ها عمدتا تسکین محور است، نه درمان محور. وی افزود: اتکای افراطی به مجموعه‌ای محدود از فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق (ع) در سطوح مدیریتی کلان کشور، حتی نام این امام عزیز و معصوم را نیز در جامعه تحت الشعاع قرار داده است، دولت شما ظاهرا دولت دلدادگان است، به یک عزیز دردانه خاص که باید همه اتفاقات، انتصابات و استنادها به ایشان ختم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت