یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

رئیسی: گشایش‌هایی برای کشور در راه است

رئیس جمهورگفت: آینده کشور را بسیار روشن می‌بینم و گشایش‌هایی برای کشور در حال اتفاق افتادن است. در دیدار هفتگی با مقام معظم رهبری به این موضوع اشاره کردم و ایشان فرمودند که به این نگاه (آینده روشن کشور) عمیقا اعتقاد دارم.رئیسی افزود: همه صاحب‌نظران اقتصادی امروز واقفند. مردم هم واقفند، اگر ارقام را ندانند به سفره خود نگاه می‌کنند می‌فهمند چه خبر است. به پول ملی نگاه می‌کنند می‌فهمند چقدر با آن می‌شود خرید کرد.

مردم نباید تاوان بی‌عرضگی و کم‌کاری مسئولان را بدهند

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: نباید اجازه دهیم مردم تاوان بی‌عرضگی و کم‌کاری مسئولین را بدهند، لازمه این کار شناسایی و رفع تحریم‌های داخلی است که در اختیار دولتمردان قرار دارند. رضایی افزود: مشکلاتی در این بندر وجود دارد که نشان می‌دهد ما علاوه بر تحریم خارجی با تحریم داخلی نیز مواجه هستیم و تا زمانی که تحریم داخلی که در اختیار دولتمردان است برداشته نشود، رفع تحریم‌های خارجی هیچ تاثیری در حل مشکلات اقتصادی کشور نخواهد داشت.

کسری 50 هزار میلیارد تومانی بودجه داریم

نیکزاد نایب رئیس مجلس با بیان اینکه کسری بودجه 50 هزار میلیارد تومان است، گفت: کشور در شرایط خاصی قرار گرفته به طوری که در تأمین نیازمندی و اقلام مورد نیاز باید به سرعت تأمین اعتبار به دور از نگاه به ارز چهار هزار و 200 تومانی به انجام برسد.

مردم به رئیسی رای دادند و چشم به راه بهبود هستند

رهبر چهره سیاسی اصولگرا گفت: ما امیدواریم با وحدت و انسجامی که بین سه قوه وجود دارد با هماهنگی بین سه نهاد و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، شاهد پیشرفت های خوبی باشیم و چشم انداز آینده را به نوبه خود، خوب می بینیم؛ مردم به رئیسی رای داده و چشم به راه بهبود هستند.

طرح صیانت هم مثل فیلترکردن تلگرام جواب نمی دهد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: درست است که فضای مجازی علیرغم امتیازات زیادی که دارد، مضراتی هم دارد، ولی راه مقابله با این مضرات، طرح باصطلاح صیانت نیست. راه درست اینست که حکمرانان، رفتارها و عملکردهای خود را اصلاح نمایند و بگونه‌ای عمل کنند که اخلاق و فرهنگ در جامعه حرف اول را بزند و مردم خودشان از خود و آحاد جامعه صیانت کنند. صیانت اجباری جواب نمی‌دهد و درست مثل فیلتر کردن تلگرام با شکست مواجه خواهد شد.

حذف لاریجانی ارتباطی با دولت جدید ندارد

نیره قوی چهره سیاسی اصولگرا عنوان کرد: اینکه بگوییم در دولت جدید چه کسی حذف و چه کسی اضافه شد درست نیست؛ این مسئله تنها در این دوره اتفاق نیفتاده که بگوئیم افرادی از قدرت حذف می‌شوند، این روند طبیعی است اما اینکه به افرادی مثل دکتر لاریجانی اینطور نسبت بدهیم که با روی کار آمدن این دولت حذف شده‌اند، درست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت