یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

خبرهای کوتاه

*مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان ‌جنوبی گفت: 12 هزار راس دام مازاد عشایر در دو ماه گذشته خریداری و بخشی از مطالبات دامداران نیز پرداخت شده است.
*معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: دهه اول محرم امسال 116 حامی جدید حمایت از 156 یتیم و فرزند محسنین در این استان را برعهده گرفتند.
*مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان قاینات گفت: با توجه به تداوم خشکسالی شدید در سال جاری ظرفیت ناوگان آبرسانی سیار در این شهرستان 70 درصد افزایش یافته است.
*رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان درمیان گفت: عملیات آسفالت قطعه یک راه روستایی مهدی آباد شهرستان درمیان به اتمام رسید.
*مدیرامور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: پیش بینی شده 790 تٌن آلو از باغات زیرکاشت این محصول در خراسان جنوبی برداشت شود.
*واقف سربیشه ای همزمان با ماه محرم 2.5 ساعت آب و اراضی در شهرستان سربیشه وقف کرد.
*سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی سربیشه از تشدید نظارت بهداشتی بر اجرای پروتکل‌های پیشگیری از بیماری کرونا در واحد‌های پذیرایی بین راهی و واحد‌های اقامتی شهرستان خبرداد.
*مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی از صدور بیش از 177 تأییدیه گواهی ایمنی و کیفیت آسانسور در 5 ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت