یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار اقتصادی – اجتماعی

واردات حدود 6 میلیون دوز واکسن تا پایان هفته آینده

مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت از واردات حدود 5 تا 6 میلیون دوز واکسن از کشورهای مختلف تا پایان هفته بعد خبر داد. جهانپور بیان کرد: در این هفته و هفته بعد محموله‌هایی شامل 2.9 میلیون دوز واکسن وارد خواهد شد و محموله های دیگری بالغ بر 2 تا 3 میلیون دوز از کشورهای مختلف با تلاش همکاران در دستگاه دیپلماسی و حمایت وزارت بهداشت از چین، نروژ، ژاپن و سایر مبادی رسمی وارد می‌شود.

سیاست‌های تشویقی برای فرزندآوری

ارجائی مدیرعامل بنیاد 15 خرداد با اشاره به سیاست ستاد اجرایی فرمان امام در زمینه تحدید نسل و افزایش فرزندآوری از راه‌اندازی باشگاه “مثبت 3” خبر داد و افزود: در این طرح پس از تولد فرزند چهارم در خانواده ، یک میلیون تومان هدیه به محض تولد فرزند به مادر، دو میلیون تومان سهام به فرزند ، بیمه تکمیلی دو ساله مادر و کودک و 10 میلیون تومان بسته معیشتی ارزاق از جمله شیرخشک، مواد غذایی و پوشک به انتخاب پدر اهدا می‌شود.

تولیدکنندگان دوباره شوینده‌ها را گران کردند

تسنیم نوشت: درحالی تولیدکنندگان مجوز افزایش 25 درصدی قیمت محصولات شوینده را در اواسط خردادماه گرفته بودند که راضی به این درصد نبوده و محصولات خود را تا 27 درصد گران کردند.

سقف وام اشتغال مددجویان 100 میلیون می‌شود

رئیس کمیته امداد از افزایش دو برابری وام اشتغال مددجویان خبر داد و گفت: با تصویب شورای عالی اشتغال، سقف تسهیلات اشتغال برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد به 100 میلیون تومان می‌رسد. بختیاری افزود: کمیته امداد سال گذشته حدود 200 هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت