یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

وعده رئیسی به جوانان: شما ازدواج کنید، پیگیریِ ساخت مسکن از ما

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من به جوانان گفته‌ام که آنها ازدواج کنند، ما هم ساخت مسکن برایشان را از همان روز نخست دولت پیگیری می‌کنیم و فکر می‌کنم بشود طی 4 سال 4 میلیون مسکن ساخت. رئیسی افزود: برای جلوگیری از قاچاق باید پول ارز حاصل از صادرات وارد چرخه تولید شده و تولید را رونق دهد اما هدایت این پول‌ها به سوی دلالی، قاچاق سازمان یافته را شکل می دهد.

جلیلی: هیچ وقت مخالف مذاکره نیستیم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: نباید کشور علاف این باشد که قاتلان شهید سلیمانی به ما عنایت کنند. جلیلی افزود: هیچ وقت مخالف مذاکره نیستیم، اما برای پیشرفت باید از همه توانمندی کشور استفاده کرد، نه اینکه همه تخم مرغ ها را در یک سبد گذاشت. وی همچنین با عنوان جهاد و جهش تلویزیون اینترنتی خود را افتتاح کرد.

راضی به زحمت شورای نگهبان نبودیم

آذر منصوری، قائم مقام دبیرکل حزب اتحاد ملت گفت: می‌گویند؛ اصلاح طلبان به جای بیانیه دادن باید ممنون شورای نگهبان هم باشند، چون نامزدهایشان رای نداشتند! ما برای مشارکت فعال در انتخاباتی آزاد، عادلانه و قانونی آمدیم و راضی به زحمت شورای نگهبان نبودیم. پیروزی و شکست در صورتی که مفهوم انتخابات شکل گرفته باشد، معنا پیدا می کند.

حتی تبعیت از تصمیم غلط شورای نگهبان هم الزامی است

کوهکن ‌عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: شورای نگهبان نه معصوم است و نه علم غیب دارد. به همین دلیل نیز مبرا از اشتباه نیست، اما در جامعه قانونمند باید حتی از تصمیم غلط یک نهاد قانونی تبعیت کرد. وی افزود: اصلاح‌طلبان نمی‌توانند در 1400 جریان‌سازی کنند.

دو ماهه کرونا را جمع می کنم

قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری مسئله کرونا را بسیار جدی و اورژانسی توصیف کرد و گفت: دو تا سه ماهه این موضوع را جمع می کنیم تا مردم خاطرجمع شوند که سال بعد می توانند زندگی عادی داشته باشند. وی افزود: من تصمیم گرفته‌ام وزیر امور خارجه دولت سلام یک تاجر موفق بین المللی ایرانی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت