یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

نائب رئیس مجلس: رقیبم در انتخابات رضاخان است

قاضی زاده هاشمی در باره برنامه‌اش برای ریاست جمهوری گفت: از من پرسیدند رقیب شما در انتخابات کیست؟ گفتم رقیبم رضاخان است. چون نهاد اداره کشور برخاسته از رضاخان است و ادامه پیدا کرده است و آمده ام نهاد 100ساله رضاخانی را به هم بریزم. آموزش و پرورش و کنکور و سربازی و بانک و سازمان برنامه و بودجه رضاخانی هست و بعد از اینکه انقلاب ترومنی و نظریات الوین تافلری هم به کشور آمد تشدید شد.

دوران ضرغامی بدترین دوران مدیریت صدا و سیما بود

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر روزی قرار باشد عوامل ناآرامی‌های سال 88 ارزیابی و سنجش شود ضرغامی به عنوان رئیس وقت صدا و سیما، یکی از افرادی است که در ایجاد آشوب در جامعه نقش داشت. مهاجری افزود: ضرغامی کارنامه روشنی ندارد. در طول ده سال در صدا و سیما نشان داد که کارنامه او چگونه است. علی عسگری با مدیریتش در صدا و سیما کاری کرد که آقای ضرغامی رو سفید شود وگرنه دوران ضرغامی یکی از بدترین دوران‌های مدیریت در صدا و سیما بود.

نظرسنجی ها می گوید مشارکت مردم در انتخابات 27% است

نماینده سابق مجلس گفت: برآوردهایی که دوستان دارند و بعضی هم متکی به همین نظرسنجی ها است، در خوشبینانه ترین حالت درصدی که می توان اطمینان از حضور داشت شاید حدود 27 درصد است. صادقی افزود: کرونا در مرحله دوم انتخابات مجلس هم به شدت مؤثر بود. شهریور ماه پارسال دور دوم انتخابات در برخی از شهرها برگزار شد و درصد خیلی عجیبی از مشارکت بود و بعید نیست که فضای انتخابات خرداد ماه هم همان فضای مرحله دوم انتخابات مجلس باشد.

احمدی‌نژاد بیاید 37 تا 40 میلیون رای می‌آورد

پدر داماد احمدی‌نژاد گفت: احمدی‌نژاد برای انتخابات 1400 برنامه قطعی دارد و اگر بیاید حدود 37 تا 40 میلیون رای خواهد آورد و در برنامه خود، طرح عبور از سنگلاخ را در دستور کار قرار داده است. خورشیدی افزود: حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی عفو خوردند اما فکر نمی‌کنند در کنار ایشان باشند.وی درباره جدایی داوری هم ادعا کرد: او برای دستگاه امنیتی کار می‌کند و با توجه به پرونده‌هایی که دارد دست به تخریب احمدی‌نژاد می‌زند.

اصلاح طلبان برای معرفی کاندیدای خانم در انتخابات تلاش می‌کنند

سخنگوی نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان گفت: این توافق در جبهه اصلاحات ایران وجود دارد که در سبد کاندیدا‌های این جبهه یک زن هم حضور داشته باشد. اعضای زن این جبهه روی این مساله توافق و اصرار دارند و این نگرش در مجموعه اصلاح طلبان در این دوره نسبت به دوره‌های قبل بیشتر است. فارغ از اینکه شورای نگهبان به چه شکل و شیوه‌ای عمل می‌کند، اما این نگاه در این دوره وجود دارد. آذر منصوری افزود: اصلاح طلبان می‌خواهند در این دوره از انتخابات کاندیدای خودشان را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت