یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما

* من از طریق آوا از جناب شهردار به خاطر تلاش هایشان که واقعا قابل تقدیر است تشکر می کنم اما انصافا کسانی که المان های شهر را انتخاب یا داوری می کنند باید کمی نگاهشان را باز تر کنند .المان هر شهر افق دید مدیران آن را نشان می دهد و المان هایی نظیر سرسره ای که در میدان قائم آل محمد نصب شده بود نه تنها مفهوم یک المان را ندارد چه بسا به دلیل کوچک و ریز بودن آن اصلا به اندازه ای که هزینه شده جلب توجه هم نمی کند باید کمی مدیران مربوطه این حوزه نگاهشان را بلندتر بگیرند.

*جناب آقای وزیر ورزش تشریف آوردند قدمشان روی چشم ما اما کاش مسئولین یک توضیح می دادند که جناب سلطانی به عنوان وزیر معین استان در بحث اقتصاد مقاومتی جز افتتاح پروژه های ورزشی چه قدمی برای استان برداشته اند .از برخی دوستان در استان های دیگر می شنویم که چه ها نکرده اند وزرای معین مثلا اقای آذری جهرمی برای استانی که معین است کولاک کرده آنوقت معین استان ما فقط برای افتتاح پروژه های ورزشی آنهم در خلوتی عید می آید که کسی چیزی نگوید و برود.

*سلام، کاش در مورد وضعیت مدارس هم اطلاع رسانی کنید …ما معلمان روستا چه گناهی داریم باید خطر را به جان بخریم … معلم شهر با روستا چه فرقی دارد؟ آیا خون معلم شهر رنگین تر و با ارزش تراست؟

* در پاسخ به جوابیه معاون بازرسی سازمان صمت بازدیدی از کیفیت پرتقالهای توزیع شده والنسیا را داشته باشند  آیا ارزش 13300 تومان را دارد  در صورتی که در بازار غفاری بهترین میوه ی دست چین کیلو یی 14 یا 15 هزار تومان است بدون دور ریز.

* چرا کسی جلودار این همه گرانی نیست چه مسئولی….چه مقامی می خواهد روز قیامت جوابگوی حق زن وبچه این ملت رابدهد؟ هیچ ارگان نظارتی در این کشور وجود ندارد …. و ا… خدا از حق خودش می گذرد ولی از حق الناس نمی گذرد … بترسید ازروز حساب وکتاب…اعمالتان آقایان مسئول … باید پاسخ گو باشید …

*سلام خواهشمندم اداره راه وشهرسازی اقدامی برای آسفالت راه روستای بیدسک سما القورات بیرجند انجام دهد.

*لطفا گزارشی از وضعیت اجاره تهیه کنید و ازمسئولین پیگیری کنیدکافی است به دیوار سری بزنید تا ببینیدبعضی چگونه به انصاف چوب حراج زده اند از شرایطی مثل فقط زوج، کارمند، بدون فرزند بگیر تا …

* بیرجند دوباره قرمز شد حالا می طلبد استاندار ومسئولین بهداشت تصمیمات جدید واساسی اتخاذ کنند تا کسبه دوباره تاوان بی مبالاتی بعضی از مسئولین کشوری وبعضی از  مردم را ندهند.

* عزیزان مسئول لطفا کمی در برنامه های خود دقت کنید روز 13 فروردین با تاکید فراوان به خانواده و فرزندانم که راه ها بسته است و برای خودروهای بومی اجازه خروج از شهر را نمی دهند برنامه دورهمی را کنسل کردم اما بقیه مردم رفتند و من با یک سوال از سوی فرزندانم باقی ماندم که مگر نمی گفتند ممنوع است . در واقع کرونا حاصل همین سبک مدیریت شماست و الا مسائل زودتر از اینها حل می شد.

* جناب آقای فرماندار محترم لازم است یادآوری شود در حالی که مدیریت شهری از جلوگیری از ورود مردم به آرامستان عاجز است توصیه می شود به رعایت پروتکل ها در آنجا توجه شود . این که شیر آبی که مردم می توانند دست ها را شستشو دهند بسته باشد نه تنها باعث نیامدن مردم نمی شود بلکه رعایت حداقلی
پروتکل ها را هم به خطر می اندازد.

* تلخندی به اسم رعایت ماسک در نانوایی ها وجود دارد که شاطر ماسک را روی دهان گذاشته و بینی او که مجرای تنفسی اوست آزاد است در همین آوا بارها خواندم که مردم تقاضا داشتند برای اینطور مواقع اطلاع رسانی شود که می شود به کجا گزارش داد اما گویا به جز خط مقدم کادر درمان که دارند جانفشانی می کنند بدنه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی در بی تفاوتی سنگینی غرق شده اند و متوجه عمق فاجعه نیستند و الا افزایش نظارت ها می تواند کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت