یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار اقتصادی – اجتماعی

پیشبینی قیمت خودرو در بهار

یک کارشناس صنعت خودرو درباره قیمت خودرو در ماه های آینده گفت: شرایط بازار خودرو در سال 1400،  متفاوت از ماه‌های پیش نخواهد بود و قیمت ها همچنان از نرخ ارز تبعیت خواهند کرد.بیگی افزود: تا زمانی که بحث انتخابات و مدل دولت در تعاملات بین المللی مشخص نشده باشد با چنین وضعیتی در داخل بازار خودرو مواجه باشیم ؛ شاهد تغییری در بازارهای مختلف نخواهیم بود.

همتی: صندوق بینالمللی پول بدون تبعیض به ما وام دهد

رئیس کل بانک مرکزی درباره لابی های موجد در صندوق بین المللی گفت: انتظار داریم، صندوق بین‌المللی پول بدون تبعیض و نفوذهای ایجاد شده توسط لابی‌های سیاسی یا فشارهای وارده از سوی آمریکا، هر چه سریع‌تر به درخواست قانونی جمهوری اسلامی ایران پاسخ دهد.

فرمول ساخت دو واکسن فایزر و مدرنا روی اینترنت قرار گرفت

دانشمندان دانشگاه استنفورد آمریکا دستورالعمل دو واکسن فایزر و مدرنا را از شیشه‌های دور ریخته شده واکسن و آن چه در آن باقی مانده بود درآوردند و در پایگاه اینترنتی گیت‌هاب  برای استفاده مردم منتشر کردند.

اوجگیری خیز چهارم کرونا قطعی است

وزارت بهداشت دراطلاعیه ای ضمن هشدار به هم وطنان نوشت: هم‌وطن عزیز با آرزوی تندرستی و شادکامی؛ متاسفانه اوج گیری خیز چهارم کرونا در سراسر کشور قطعی است. تعداد مبتلایان در اکثر نقاط کشور با سرعت در حال افزایش است. برای حفظ سلامت و جان خود و خانواده خارج از منزل حتما ماسک بزنید، از حضور در دورهمی‌های خانوادگی و مکان های پر جمعیت پرهیز کنید.

 گوشت مرغ، نخستین گرانی سال جدید

به گزارش تسنیم بر اساس تصمیم قرارگاه ساماندهی مرغ کشور قیمت مصوب مرغ گرم برای مصرف‌کننده از کیلویی 20 هزار و 400 به کیلویی 24 هزار و 900 تومان افزایش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت