یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

ملت و جامعه ما نه حق عقبنشینی دارد نه در جا زدن

رئیس قوه قضائیه بیان اینکه جامعه باید به سمت بهتر شدن حرکت کند، گفت: ممکن است در این مسیر با موانعی نیز برخورد کنیم، اما این موانع نباید انحرافی در حرکت جامعه ایجاد کند بلکه باید آن را برطرف کنیم. رئیسی افزود: ملت ایران حق عقب نشینی و درجا زدن را ندارد تنها باید در مسیر تعالی و رشد قدم بردارد.

پناهیان: واژه اصولگرا را اصلاح طلبان انتخاب کرده اند تا خفقان سیاسی ایجاد کنند

حجت الاسلام پناهیان گفت: اصولگرا واژه‌ای است که اصلاح طلب انتخاب کرده تا خفقان سیاسی میان جریان‌های دیگر ایجاد کند. وی افزود:اکنون هر فردی که از اصلاح طلبان انتقاد کند اصولگرا نامیده می‌شود و این نشان می‌دهد که مشخص نیست افراد مستقل کدام افراد هستند.

رویکرد تقابلی و تبلیغاتی نماینگان غیرقابل قبول است

رئیس دفتر رئیس‌ جمهوری با بیان اینکه رویکرد تقابلی و تبلیغاتی برخی نمایندگان نسبت به لایحه دولت غیرقابل قبول است، گفت:‌ دولت بر مبنای تعامل و مفاهمه به خواست مجلس احترام گذاشته و برای اینکه مردم متضرر نشوند و اقتصاد کشور آسیب نبیند، ظرف زمان تعیین شده برای بودجه اصلاحی می‌دهد.

قنبری: سفرهای قالیباف قطعا برای ورود به انتخابات 1400 است

داریوش قنبری نماینده سابق مجلس گفت: آقای قالیباف در حالی در این چند ماه به استان‌های کشور سفر کرده است که مجلس نمی‌تواند به امور اجرایی ورود کند. به همین دلیل باید گفت، سفرهای قالیباف قطعا و یقینا انتخاباتی است.

بعید است شورای وحدت و ائتلاف به نامزد واحد اصولگرا برسند

نیکفر رئیس ستاد مرکزی ائتلاف بزرگ اصولگرایان در انتخابات دور دهم ریاست‌جمهوری، رسیدن شورای وحدت اصولگرایان و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به گزینه واحد را بعید ارزیابی کرد و گفت: در شرایط فعلی یک فرد با سابقه نظامی‌گری که اشراف اقتصادی هم داشته باشد، می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

محمد مهاجری: ضرغامی حرف جدیدی ندارد

مهاجری فعال سیاسی اصولگرا گفت: ضرغامی دارای روحیه پوپولیستی است و می‌خواهد به هر طریق که شده نگاه‌ها را به سوی خود جلب کند؛ وگرنه هیچ نفوذی در جریان اصولگرایی ندارد و اصلا جدی گرفته نمی‌شود و حرف جدیدی هم ندارد.

اصلاحطلبان نهایتا ده درصد بین مردم پایگاه دارند

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اصلاح‌طلبان نهایتا 10 درصد بین مردم پایگاه دارند. حتی اگر خاتمی را هم بیاورید، مردم می‌پرسند چه چیزی را می‌خواهید اصلاح کنید؟ اصغرزاده افزود: اصلاحات می‌خواست با پشتوانه مردم اوضاع را تغییر دهد، نه اینکه نقش زینتی داشته باشیم و صرفاً همه اتفاقات را توجیه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت