چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

اگر آمریکا به ما نزدیک شد شرایط جدید پیش می آید

رئیس جمهور با اشاره به پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا گفت: هرکجا ببینیم که شرایط برای لغو تحریم آماده است از فرصت استفاده می‌کنیم و کسی حق ندارد فرصت‌سوزی کند. روحانی ادامه داد: اگر طرف مقابل به سمت اصول ما حرکت کرد و به سیاست های ما نزدیک شد شرایط جدید پیش خواهد امد و راه باز است و بسته نیست ولی اگر نخواستند، برنامه‌هایمان را ادامه می‌دهیم. برنامه‌ای که اخیراً برای ۹ ماه آینده تدوین شده، بر این مبنا بوده که همین حاکم فعلی آمریکا پیروز شود. ما برنامه خود را بر این مبنا تنظیم نکرده‌ایم که رئیس دولت فعلی تغییر کند، که البته تغییر کرد و این به نفع ملت‌ها و خود ملت آمریکاست.

ایران مجبور به پذیرش برجام‌های جدید است

احمد زیدآبادی تئوریسین اصلاح طلب گفت : شدت چالش ها، معضلات و مشکلات داخلی کشور به قدری جدی است که اگر ساختار بخواهد سیاست های کنونی را ادامه بدهد، هزینه‌ های پیگیری این سیاست ها را به قدری بالا ببیند که مجبور به انتخاب بین گزینه «بد» و «بدتر» باشد. لذا امکان پذیرش برجام های جدید در قالب مذاکره پیرامون توان موشکی و دفاعی، نفوذ منطقه ای و دیگر مسائل برای جلوگیری وقوع امر بدتر که همان فروپاشی کامل است، وجود دارد.

ظریف وزیر خارجه کاندیداهای اصولگرا می شود

یامین پور در توئیتی کنایه آمیز ظریف را گزینه مطلوب وزارت خارجه برای کاندیداهای اصولگرا معرفی و نوشت : الان صد و بیست درصد کاندیداهای اصولگرا به این فکر می کنند حالا که بایدن رئیس جمهور آمریکا شده ظریف رو بزران وزیرخارجه دولتشون !گمان نکنم در مناظرات انتخاباتی ۱۴۰۰ کسی پیدا بشه بگه برجام غلط بود ، ظریف اشتباه کرد ، مذاکره نمی کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدینه – وزارت بهداشت با راه اندازی رشته سلامت در حوادث و بلایا در مقطع

بیشتر

زمانی – ۱۱۵ هکتار سامانه آبیاری هوشمند به صورت آزمایشی در شهرستان سربیشه خراسان جنوبی

بیشتر

میرکلانی- رزمایش ملی محله اربعینی در خراسان جنوبی با مشارکت هزار و ۵۷۰ نفر از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت