یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اصولگرایان خودشان مشتاق مذاکره با آمریکا هستند

مصطفی هاشمی طبا، فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه اصولگرایان خودشان مشتاق مذاکره با آمریکا هستند گفت : «اصولگرایان و گروه های دیگر هیچ کدام برنامه داخلی ندارند و فقط حرف های گنده گنده می زنند و از میان صحبت هایشان، راهکاری برای رفع مسائل مملکت پیدا نمی شود»

شروط ایران برای «بایدن» آماده شده است

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار کرد: لیستی از موارد پاسخگویی رییس جمهور جدید آمریکا پیرامون تعهدات به ایران آماده شده که بایدن باید جبران مافات کند، آمریکا چاره‌ای جز احترام و بازگشت به مسیر قانون‌مداری ندارد.

قاضی‌زاده هاشمی: «بد اقبالی» دولت را در توجیه شرایط اقتصادی امروز نمی‌پذیرم

قاضی زاده هاشمی ، نایب رئیس مجلس با بیان اینکه «بد اقبالی» دولت آقای روحانی را در توجیه شرایط اقتصادی امروز نمی‌پذیرم، اظهار کرد: بد بودنش را قبول دارم، اما اقبالش را نه؛ دولت‌های قبلی هم شرایط تحریم را داشتند.

توئیت ظریف: دیدن شادی مردم بسیار خوب است

ظریف در توییتی در مورد سفرش به بولیوی نوشت: دیدن شادی که مردم برای جشن گرفتن احیای دموکراسی و آزادی خود نشان می‌دهند، بسیار خوب است.برخی تحلیلگران این توییت را پیام غیر مستقیم او به جو بایدن تعبیر و تفسیر کرده اند.

کیهان: شکست ترامپ و قاتل سردار سلیمانی برای ما یک دستاورد بزرگ تلقی می‌شود

کیهان نوشت: شکست ترامپ، شکست سیاست‌های خارجی آمریکا در مقطع «چهار ساله اخیر» هم هست و این یعنی ایران در هماوردی به پیروزی و دستاورد بزرگ رسیده چرا که معمار سیاست فشار حداکثری میدان را ترک می‌کند، در حالی که حریف او همچنان مبارز می‌طلبد و در صحنه باقی مانده است.

شاید انتخابات ۱۴۰۰ آنگونه که اصولگرایان می‌اندیشد، برایشان آسان و هموار نباشد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ماجرای انتخابات آمریکا بر تمایل ملتی که با صندوق‌های رأی قهر کرده بود نیز رفته‌رفته تأثیر می‌گذارد و شاید راه باقیمانده تا انتخابات ۱۴۰۰ آنگونه که یک جریان خاص می‌اندیشد آسان و هموار برایشان نباشد و تفکر اینکه با یک انتخابات حداقلی پس از مجلس، ریاست جمهوری را نیز در اختیار بگیرند توهمی بیش نباشد چرا که روحانی و ظریف ۹ ماه فرصت دارند امید را به مردم بازگردانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت