یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

سقوط دلار به زیر ۲۵ هزار تومان

فعالان بازار ارز می گویند از آخر هفته پیش و با بالا رفتن شانس پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا جَو بازار ارز مثبت شده و همین موضوع موجب کاهش چشم‌گیر قیمت ارز طی چند ساعت شده است. قیمت دلار در صرافی‌های رسمی به کمتر از 25 هزار تومان رسیده است ولی آنطور که صراف‌ها می گویند: خریداری در صرافی‌ها حتی برای قیمت‌ها در کانال 25 هزار تومان نیز وجود ندارد و اکثرا فروشنده اند.

همه سفارش‌های فروش سهام عدالت تا پایان شهریور ماه تسویه شد

مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، گفت: سفارش‌های فروش سهام عدالت تا پایان شهریور ماه تسویه شده و مشکلی در سفارشات مهرماه بود که با توجه به شرایط بازار قرار است تصمیم گیری شود.معتمد افزود: افرادی هم که درخواست فروش سهام را دادند، می‌توانند درخواست خود را حذف کنند.

از سال ۱۴۰۱ هیچ سربازی بدون مهارت نخواهد بود

مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح اعلام کرد که تا پایان سال ۱۴۰۱ هیچ سربازی بدون داشتن حداقل یک مهارت یا تخصص، خدمت سربازی‌اش به پایان نخواهد رسید و هیچ سربازی در نیروهای مسلح نخواهد بود که دستکم یک مهارت یا تخصص نداشته و از خدمت ترخیص شود.

آمار فوتی‌های کرونا نگران‌کننده است

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آمار فوتی‌های کرونا به شدت نگران کننده است و باید به این نکته توجه کرد که آمار فوتی‌هایی که اکنون اعلام می‌شود ناشی از اقدامات ‌ما در یک ماه گذشته است. حریرچی اظهار کرد: نه تنها در کشور ما بلکه در هیچ کجای دنیا هیچ دارویی به طور مستقیم برای کرونا تاثیر داشته باشد، شناسایی نشده است و این داروهای شیمیایی که استفاده می‌شوند برای بیماری ‌های دیگر هستند که برای این ویروس استفاده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت