یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما پنجشنبه ۱۵ آبان

  • سلام بیرجند فرمانداری ندارد که حداقل منطقه را بشناسد و تصمیمات ستاد کرونا را درست مدیریت کند آخر دستور می دهید از میدان فرودگاه شهر را ببندند اهالی دستگرد و شوکت آباد که کارمند شهرند و پولشان به خرید داخل شهر نرسیده و حاشیه نشینند چه کنند ؟ یعنی یک ذره تدبیر و برنامه نباید وجود داشته باشد . در مشهد از باغچه راه را بسته اند که برای شهرک های اطراف مشکلی ایجاد نشود آنوقت بیرجند را ببینید که دوستان چگونه عمل می کنند. کاش دادستان محترم ورود می کردند و مسئولین شهر را به خاطر ایجاد تجمع غیر ضرور به دلیل عدم برنامه ریزی مناسب در مناطق ورودی شهر به دادگاه می کشاندند.
  • استاندار قبل اهل سیاسی بازی نبود اما گویا استاندار جدید می گن کاملاً سیاسی و مدیر کل سیاسی بودند لطفا آقای ملانوری مطالعه کاملی از بیرجند داشته باشند چرا که اینجا اصلا سیاسی نیست.
  • در خصوص دیدگاه یک شهروند که اطلاع رسانی برای کرونا مشکل دارد کاملا صحیح است حتی در سایت دانشگاه هم روند مراجعه را ننوشته اند و فرد مشکوک سردرگم می شود ممنون از این مطلب.
  • از شهرداری بیرجند خواهشمندیم نسبت به روشنایی فضاهای سبز حاشیه خیابان معلم حدفاصل چهارراه بهداری تا میدان مادر رسیدگی فرمایند. این محدوده در شب بسیار تاریک و نا امن است.
  • با آرزوی موفقیت برای استاندار ، انشا ا… که ایشون هم تجربیات خوبی رو تو این استان کسب و برای سمت های آینده رزومه خوب و پرباری بدست بیارن.
  • شهردار و راه وشهرسازی: درخواست اتصال راه آسفالته پل کمربندی شوشود به بلوار پیامبر اعظم راداریم.ممنونیم.

*اگر سنگ کار یا سرامیک کار ساختمان از قرار شروع کار بدعهدی کند باید به کجا شکایت ببریم؟ آیا واقعاً نهادی برای نظارت برعملکرد آنها وجوددارد؟

*من از اهالی روستای سیسکان ساکن بیرجند هستم یک خانه کوچک در روستا داریم که گاهی اخر هفته به آنجا می رویم و این منزل چند ساله ساخته شده است اما با کمال تعجب برایمان قبض آب ۶۰۰ هزار تومان آورده اند اول اینکه ما اصلا ساکن روستا نیستم فقط آخر هفته ها به آنجا می رویم که اکنون بخاطر کرونا آن هم خیلی کمتر شده دوم اینکه این خانه چند سال ساخته شده و اصلا بنای وجود ندارد مامور مربوطه روی چه حسابی زده ساخت و ساز! آیا نباید بازدید کامل صورت گیرد؟ الان چه کسی پاسخگوی این قبض اشتباه ما است؟!

*سلام تورو خدا چاپ کنین پنجشنبه دخترم که حامله بود به خاطر اینکه بهداشت تعطیل بود بردیم آزمایشگاه … برا تست کرونا منشی تاکید کرد که ازمایش خون قطعی نشون میده دامادون و دخترم آزمایش خون گرفت صد و نود هزار تومن پول گرفت و گفت سالم هستن بازم من شنبه جهت اطمینان بردمشون بهداشت آزمایش کرونا بگیرن که جوابشو دیروز گرفتم هم دخترم هم دامادمون کرونا دارن تورو خدا یکم به این آزمایشگاها نظارت کنین همش تو تلوزیون آمار مرگ و میر و مبتلا نگین من اگه دوباره آزمایش نمیگرفتم کل فامیل همه میگرفتن یکم فکر مردم باشین نظارت کنین همش مردم نباید رعایت کنن یکم مسئولین هم باید بدون ترس از میزریاست دل بکنن بیان داخل مردم بشن.

  • قرنطینه شهری در بیرجند اعمال شد دست مسئولین که همیشه بفکر سلامت مردم هستن درد نکنه فقط آیا این بزرگواران به ابعاد مختلف این تصمیمات فکر کردن تکلیف مردمی که در وستاهای شوکت آباد و دستگرد ساکن هستند و محل کارشون بیرجند شب باید کجا باشن تکلیف اونکه رفته در روستا سرمایه گذاری کرده کی رسیدگی می‌کنه الان فصل برداشت زعفران هر روز باید برای چیدن گل باید رفت یعنی یک هفته حاصل دست رنج یکسال باید روی زمین بمونه با اینهمه گرانی این فشار استرس طبیعی که این بیماری دست سر ما بر نمی داره از لحاظ روحی و سلامت روح هم مردم کم آوردن و خسته شدن و این تصمیمات یک جانبه نمک تلخ بر زخم مردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت