یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

تندروهای هر دو جریان سیاسی کشور از یک جا الهام می گیرند

سلیمی نمین با اشاره به هجمه های اخیر به دولت اظهار کرد: در شرایطی که ما هم با مصیبت کرونا و هم با مصیبت گردن کشی نژادپرستان حاکم بر غرب مواجه هستیم، باید به مصالح ملی پایبند بوده و منافع مردم برای ما مهم باشد و اگر این منافع برای ما مهم است باید از حاد شدن فضای سیاسی کشور به شدت پرهیز کنیم. وی اظهار کرد: تندروهای جریان اصلاح طلب و اصولگرا از یک جا الهام می گیرند یعنی خارج از کشور و هدف آنها هم به هم ریختگی جامعه است. زیرا این به هم ریختگی آرزوی آمریکایی هاست در حالی که مردم به این دلیل سختی ها را تحمل می کنند که آمریکا به هدف خود نرسد و چون جامعه متوجه این مسئله شده است، هر گونه که شده سختی ها را تحمل می کند اما برخی عناصر سیاسی تلاش می کنند جامعه را به هم بریزند. وی درباره مطرح شدن اعدام رئیس جمهور گفت: این حرف بی ربط و سست است و مطرح شدن آرزوی اعدام رئیس جمهور از وظیفه نمایندگی نیست.

خارجی ها و دلواپسان نگذاشتند دولت به اهدف خود برسد
داریوش قنبری، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: با خروج یک جانبه آمریکا از برجام، برنامههای اصلاح طلبان و دولت برای گشایش اقتصادی از منظر حل مسائل مربوط به سیاست خارجی ناکام ماند و این ناکامی هم تا حدود زیادی بر سرنوشت انتخابات 1400 و مسأله حضور اصلاح طلبان تأثیرگذار شده است. قنبری با بیان اینکه خارجی ها و دلواپسان نگذاشتند دولت به اهدف خود برسد، افزود: با توجه به اینکه اصلاح طلبان یک جریان مردمی هستند، مطالبات انباشته شده جامعه در عرصههای مختلف بسیار زیاد است و بسیاری از این وعدهها تحقق پیدا نکرده و افکار عمومی انتظاراتی داشتند اما متأسفانه آنها نیز با شرایط پیش آمده برای کشور محقق نشده است.

با استیضاح مشکلات حل نمیشود

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه استیضاح رئیس جمهور میتواند به اقتصاد کشور ضربه زده و دست دشمن را برای اعمال فشارهای بیشتر باز کند، گفت: باید بین مجلس و تیم اقتصادی دولت هماهنگی ایجاد کنیم. نبویان تصریح کرد: اکثریت مجلس قائل به آن هستند که استیضاح رئیسجمهور در شرایط فعلی کار صحیحی نیست. البته نمایندگانی که به دنبال استیضاح رئیسجمهور هستند هم قصد خیر دارند.

اسراییل از درون در حال فروپاشی است

تحلیلگر صهیونیستی به نقل از رئیس پیشین این رژیم گفت: «اگر خطری برای استمرار موجودیت اسرائیل به عنوان یک حکومت دموکرات و یهودی وجود داشته باشد، این خطر داخلی است، نه خارجی». یوسی ملمن گفته است: اسرائیل از درون در حال فروپاشی است.

آخوندی: احمدینژاد با پول مردم در بیابان، خانه ساخت

عباس آخوندی، وزیر پیشین راه و شهرسازی با اشاره به اقداماتش در مسکن مهر گفت: برخی به آسانی دروغ میگویند که آخوندی مسکن مهر را متوقف کرد در حالی که دو سوم مسکن مهر را انجام دادم.او افزود: دولت احمدینژاد پول مردم را گرفت و رفت در بیابان برایشان خانه ساخت! افرادی که موجب هدر رفتن پول مردم شده اند اکنون باید پاسخگو باشند.

ادعای ترامپ: ایران نمیخواهد بگذارد من در انتخابات پیروز شوم

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: ایران نمی خواهد بگذارد من پیروز شوم. چین هم نمی خواهد. آن ها به شدت خواهان شکست من هستند. ترامپ مدعی شد: در صورت پیروزی ام
اولین تماس از ایران خواهد بود که می گویند بیایید یک توافق انجام دهیم.

بایدن برنده مناظره نهایی با ترامپ

بیش از 52 درصد رایدهندگان شرکتکننده در نظرسنجی سیانان که بعد از مناظره نهایی برگزار شد، معتقدند بایدن پیروز این مناظره بوده و در مقابل 39 درصد چنین نظری را درباره ترامپ داشتند. هر چند این نتایج برای رئیسجمهور آمریکا در مقایسه با مناظره اول مثبتتر است. در نظرسنجی بعد از مناظره اول تنها 28 درصد گفته بودند که ترامپ مناظره را برده و 67 درصد انتقادات ترامپ از بایدن را غیرمنصفانه توصیف کرده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت