یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما دوشنبه ۲۱ مهر

  • از شهردار سخت کوش بیرجند و تیم خوبشان برای احداث پارکینگ در حکیم نزاری و همچنین ایجاد فرهنگ سرا در صیاد واقعا ممنونم 2 تا نیاز واقعی شهر بود که به آن توجه شد فقط لطفا بحث پارک خطی برای مردم شمال شهر هم مد نظر باشد چرا که به شدت نیاز به فضای سبز در این منطقه احساس می شود.
  • چه توقعی از پیشرفت در شهرستانها و استان می توان داشت. وقتی هنوز ادارات شهرستانی بعضا با یک نیرو و دو نیرو اداره می شود در عوض در مرکز استان نیروی مازاد دارن نیروهایی که در طول روز در ادارات مرکز استان شاید پاسخ یک نامه را هم ندهند و تمام روز بازار بورس را رصد می کنند. کاش استاندار و مدیران کل خراسان جنوبی کمی به موضوع کمبود نیرو در ادارات شهرستان های خوسف، سربیشه و درمیان که قربانی نزدیکی مرکز استان شدن، فکری بردارند. اداراتی که فقط با یک مسئول اداره می شود مگر فرق خوسف با فردوس و بشرویه و سرایان و قاین در چیه؟؟؟؟
  • ‌سلام. جناب‌ آقای‌ شهردار ‌یک‌ دفعه ‌از ‌‌‌‌بلوار ‌سجاد ‌‌به ‌منز‌لتان ‌تشریف‌ ببرید ‌چاله ‌‌‌‌و آسفالت‌ آن ‌را ‌حس‌ کنید‌ شاید ‌دلتان ‌به‌ حال ‌مردم ‌بیچاره ‌بسوزه ‌آسفالت ‌را ‌روکش‌ کنید ‌‌ماشین‌های ‌مردم ‌داغون ‌شد ‌ ‌بیشتر ‌به ‌این ‌خیا‌بان‌ها ‌برسید ‌حتما ‌باید ‌محل ‌زندگی ‌مسئولین ‌باشد ‌‌‌که ‌برسید ‌از ‌خدا ‌بترسید ‌کارتان ‌را ‌درست‌ انجام ‌بدید.
  • آقایان مسئول لطفا برای کارهای خدماتی یک سر و سامان ایجاد کنید به که باید گفت فصل سرما شروع شده یک سرویس کار پکیج و رادیاتور نمی تونیم تو شهر پیدا کنیم درسته خوبه که استان به سمت تولید و ساخت و ساز می ره ولی توسعه متوازن یعنی این که به همون نسبت که یک دفعه این همه کار برای برخی مشاغل ایجاد می شه نیروی جدید هم بیاد آموزش ببینه وارد بازار کار و خدمت رسانی بشه. باور کنید کلافه شدم یک هفته است دارم پرس و جو می کنم یک نفر گیرم نکرد که سیستم گرمایش خونه را برام سرویس کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت