یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

توصیه مصباحی مقدم به دولت

غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی نوشت: تا پایان فعالیت دولت کمتر از یک سال باقی است. نمی‌توان از دولت انتظار داشت که پروژه‌های بزرگ اقتصادی را شروع کند یا پروژه‌های ناتمام بزرگ را به سرانجام برساند. پس مهمترین رسالت دولت مدیریت بازار است.

افزایش ۴۱ درصدی اجاره در تابستان

در حالی مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا میزان افزایش نرخ اجاره‌بها حداکثر ۲۵ درصد بوده که مرکز آمار ایران در تازه ترین گزارش خود از افزایش ۴۱.۲ درصدی نرخ اجاره‌بها به طور میانگین طی تابستان سال جاری خبر داد.

قیمت پراید به ۱۶۰ میلیون رسید

قیمت خودرو در بازار با افزایش نرخ ارز افزایش ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی یافت و پراید ۱۱۱ با قیمت ۱۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. در خودرو‌های عرضه شده توسط ایران خودرو هم این وضعیت حاکم است و قیمت ۲۰۶ تیپ ۵ به ۳۲۲ میلیون تومان رسیده و دنا پلاس ۶۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

زمستان سردی خواهیم داشت

رییس سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: براساس نقشه هواشناسی، زمستان سردی پیش رو داریم.سحر تاجبخش گفت: در زمستان امسال چند بارش سنگین برف را شاهد خواهیم بود و این وضع در کل کشور پیش بینی می‌شود.

قیمت های جدید بلیت هواپیما لغو شد

وزیر راه در خصوص نرخ نامه جدید انجمن شرکت های هواپیمایی که در آن قیمت بلیت هواپیما ٨٠ درصد گران شده گفت: این افزایش قیمت اعلام شده معتبر نیست. وی گفت: قیمت جدید که قرار بود از اول آبان اعمال شودلغو شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت