یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

حقوق و عیدی سال آینده مشخص شد

براساس آنچه که دولت در لایحه بودجه سال آینده پیشبینی کرده میزان افزایش حقوق کارکنان به طور متوسط 25 درصد لحاظ شده است. طبق ضوابط مالی ناظر بر تهیه و تنظیم بودجه سال 1400، مبلغ پاداش پایان سال کارکنان (عیدی) یک میلیون و 500 هزار تومان پیشبینی شده است.

رئیسی: این طور نیست که همه چیز را از چشم دشمن ببینیم

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه این طور نیست که همه چیز را از چشم دشمن ببینیم، گفت: درست است که دشمن همواره دشمنی و توطئه میکند، اما به هیچ عنوان نمیتواند ما را متوقف کند. رئیسی با بیان اینکه کاهش ارزش پول ملی امری خسارت بار است گفت: باید از همه ظرفیتها استفاده کرد تا تورم کنترل، بازار مدیریت و آرامش مردم حفظ شود.

صدور قبض رایگان برق امید از آبان ماه

سخنگوی صنعت برق گفت: نخستین قبض رایگان طرح برق امید، از ابتدای آبان ماه صادر میشود. وی افزود : الگوی مصرف تعیین شده برای برخورداری از برق امید در فصول گرم 100 کیلو وات ساعت در ماه، و 80 کیلو وات ساعت در ماههای غیر گرم و در مناطق عادی است که البته 82 درصدمشترکان در مناطق عادی هستند.

جذب معلمان حق التدریس منتفی شد

فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با رد جذب معلمان حق التدریس گفت: جذب نیرو از طریق کانالهایی غیر از دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی به دلیل پایین آمدن کیفیت آموزشی در مدارس در این کمیسیون رد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت