یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما سه شنبه ۱مهر

  • سلام مطلب من اگر استاندار بودم واقعا جالب بود اما یک نکته یادمان نرود متاسفانه اخیرا مد شده که برخی سخنرانان روی موج مطالبات مردم سوار می شوند و حرف های خودشان را قالب می کنند که این اصلا جالب نیست . چند وقت پیش در یک جلسه ای با حضور … شرکت کردم می گفتند فلان و فلان حاصل بی تدبیری مسئولین استانی است در حالی که گویا واقعا سخنران محترم از واقعیت های کشور و دنیا بی خبر بود و گرانی کره را به اداره بازرگانی بیرجند ربط می داد هر چند شنونده های امروزی عاقل تر از این حرف ها هستند و بچه 6 ساله امروز تحلیل اقتصادی می کند چه برسد به اینکه برخی ها از سادگی مستمعین سوء استفاده نمایند .
  • سلام درباره سرعتگیر جدیدی که بالاتر از ترمینال مقابل بازار روز گذاشته اند کمی کارشناسنه تر فکر می کردین اولش ۵۰ متر جلوتر سرعتگیر هست دومش چرا استاندارد اجرا نکردن. اگرکاری می کنید به نحو احسن انجام دهید و نظارت کنید تا دعای خیرمردم پشت سر شما باشد ….نه اینکه بعد که چندتصادف شدرفع نقص کنید.
  • از شهردار بیرجند خواهش می کنم یک مرتبه پیاده رو ضلع غربی خیابان پاسداران حد فاصل ١۵خرداد و محلاتی را طی کنند ببینند اصلا آدم سالم می تواند حرکت کند افراد معلول و ناتوان که …
  • سلام آوا , خروجی شهرک امام علی (ع) و بریدگی بلوار شهید ناصری وضعیت نامناسب و خطرناکی دارد.
  • معلمان نسل قدیم دلسوز دانش آموز بودن و از جان دل برایش زحمت می کشیدن برخی معلمان نسل امروز تموم فکر و ذکرشون فقط حقوق و افزایش آن است مهم نیست دانش اموز درس بخواند یا نخواند فقط هدف حقوق است. نکته بعدی که باز جای تاسف است که مسئولین آموزش و پرورش پاسخگوی انتقاد شهروندان نیستید و برای درد دل شهروندان احترام قایل نیستید.
  • بعد از خشک شدن درختان پادگان و خیابان ارتش انگار نوبت به خشک شدن درختان خیابان قرنی (پشت پادگان) رسیده است. از همه نهادهای مسئول یا سمن های محیط زیست تقاضای رسیدگی به این درختان را داریم.
  • شهروند عزیزی که گفته بودند من اگر استاندار بودم حرفتان قبول ولی باید در گینس بنویسند یک آدم با مدیران بتونه اینقدر کار کنه.
  • با سلام چه خوبه مسئولان حد فاصل مراز شهدا تا چهار راه پیامبر اعظم تقاطع عبادی را با تابلوهای مزین با عکس شهدا تزیین کنند.

*موضوعِ کُلِنگِ ساخت بیمارستان و کلنیکِ تامین اجتماعی قاین، خواسته‌ی بِحقِ مردمی می‌باشد که در سنوات قبل توسط معاونِ محترم وزیرِ بهداشت و درمان در زمینی در جوارِ درمانگاه تامین اجتماعی قاین بر زمین خورده ، لیکن ، علی رغمِ در اولویت اوّل بودن ، این پروژه ، اقدامی جهت ساخت و ساز آن صورت نپذیرفته این خواسته‌ی مردمی است که ، از آقای استاندار و سرورانِ مسئولِ استانی، انتظار و تقاضا می‌رود، عملیاتی گردد قابل ذکر است مسئولین تامین اجتماعی قبلا اذعان داشتند ، پیگیری باید از طریقِ مقامات استانی به کشور ارسال گردد همچنین، در خصوصِ تامین زمین، یادآور می‌شود، علاوه بر زمینِ جنبِ درمانگاه فعلی، که توسط مدیر وقت اداره عشایر ، مساعدت گردیده، قطعه زمینی در روبروی تامین اجتماعی ، هدیه شده، همچنین دو قطعه زمین دیگر در روبروی فنی و حرفه‌ای پسران، روبروی شاهیک و جنب پارک نیز ، پیشنهاد گردیده است نظر به اینکه مشمولین تامین اجتماعی در قاینات و زیرکوه، تعدادِ بسیار زیادی هستند، خواهش و انتظاری که هست، موضوع ، تامین اعتبار ، عملیاتی گردیده و به بهره‌برداری برسد همچنین، نبودِ پزشکانِ متخصص ، در درمانگاه فعلی ، هم از مطالبات ، همشهریان قاینی است.

  • لطفا شهرداری از تقاطع ناصری تا تقاطع صیاد شیرازی با نورپردازی ورودی شهر را زیباتر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت