یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

نحوه برگزاری ترم جدیدتحصیلی برای دانشجویان جدیدالورود

وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویانی که امسال از طریق آزمون سراسری که روزهای آینده برگزار میشود در دانشگاهها پذیرفته شوند به امید خدا در پایان مهرماه و اوایل آبانماه ثبتنام میشوند. منصور غلامی ادامه داد: تلاش مؤسسات آموزش عالی این است که برای چند هفته هم که شده این دانشجویان را در محیط دانشگاه پذیرا باشند طبیعی است همه ترم با شرایطی که الان پیریزی میشود در دانشگاه ارائه نخواهد شد. وزیر علوم افزود: درواقع به نوعی ترکیبی و تلفیقی ترم برای آنها ارائه میشود آشنایی این دانشجویان با محیط دانشگاه، اساتید و امکانات دانشگاه آنها را در خانواده دانشگاه بهتر جای میدهد.

نصف تازه واردهای بورس 10 تا 15 میلیون پول میآورند
رئیس سازمان بورس درباره میزان آورده تازه واردها به بورس گفت: نصف تازه واردها به بورس 10 تا 15 میلیون پول میآورند. وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون، چهار و نیم میلیون کد بورسی صادر شده است و 50 تا 60 درصد تازه واردها با 10 تا 15 میلیون تومان وارد بورس میشوند. قالیباف اصل اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون 110 هزار میلیارد تومان پول جدید توسط تازه واردان به بازار سرمایه وارد شده در حالیکه کل پول وارد شده به بورس در سال گذشته 35 هزار میلیارد تومان بود

پرداخت غرامت ایرانسل به مشترکین

برخی از مشترکین اپراتور ایرانسل، از دریافت پیامکهایی خبر دادند که در آن، ایرانسل در یک دلجویی یک بسته رایگان دوگیگابایتی برای آنها فعال کرده است. چندی پیش وزیر ارتباطات گفته بود اپراتورها علاوه بر بازگرداندن بستهها باید خسارت مردم را نیز جبران کنند.

رئیس سازمان بورس : هر روز شاهد عرضه اولیه خواهیم بود

قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس با بیان اینکه درخواستهای افزایش سرمایه شرکتها، 5 روزه پاسخ داده میشوند، گفت: با ایجاد شرایط فنی به دنبال این هستیم که هر روز هفته، شاهد عرضههای اولیه در بورس باشیم.

طرح اختصاص سهمیه بنزین به کد ملی

رئیس کمیسیون انرژی گفت : موضوع فروش بنزین به قیمت 90 درصد فوب خلیج فارس در مجلس مطرح نشده است، یکی از طرحها برای تغییر در سهمیهبندی بنزین این است که بنزین را به کد ملی افراد اختصاص دهیم.

سکه تمام به مرز 11 میلیون نزدیک شد

در سومین روز هفته، در بازارهای کشور دلار وارد کانال جدیدی شد ولی از آن برگشت. سکه تمام بهار آزادی نیز با افزایش قیمت به نزدیکی مرز 11 میلیون تومانی رسید.

امکان استعلام فهرست حسابهای بانکی، از طریق کد ملی فراهم میشود

رییس مرکز آمار قوه قضاییه گفت : طبق توافق با بانک مرکزی امکان استعلام از طریق کد ملی افراد برای اطلاع از فهرست بانکهایی که در آنها حساب دارند فراهم شده است.

تمدید مهلت ثبت نام وام کرونا تا شهریور

کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از کرونا، مهلت ثبت نام وام کرونا را برای صاحبان مشاغل بیمه شده تا 15 شهریور و صاحبان مشاغل فاقد بیمه تا پایان شهریور ماه تمدید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت