یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳

اگر کشوری زودتر به واکسن کرونا دست یافت، برای خرید اقدام می‌کنیم

رئیس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ممکن است واکسن کرونا ساخته شود ولی ممکن است دوباره به شکل دیگری ظهور و بروز داشته باشد، بنابراین ما باید برنامه ریزی بلندمدت‌تری در نظر بگیریم. روحانی تاکید کرد: ضمن اینکه برای دست یابی به واکسن کرونا تلاش می کنیم، اگر کشوری زودتر به این واکسن دست یافت، برای خرید آن اقدام می کنیم.

پیش بینی صعود بورس از مهر 99

مصطفی صفاری کارشناس بازار سرمایه به روند کنونی معاملات بورس اشاره کرد و گفت: به طور معمول برگزاری مجامع شرکت‌ها در خرداد و تیر ماه، تقسیم سود مجامع و افزایش سرمایه شرکت‌ها برای سال آینده باعث می‌شود تا در مرداد و شهریور ماه با آرامش و تعادلی در معاملات بازار همراه شویم. وی اظهار کرد: مسیر معاملات بورس در مهر و آبان ماه که گزارش ۶ ماه شرکت‌ها منتشر می‌شود تغییر می‌کند و می‌توان پیش‌بینی کرد که بازار در آن زمان دوباره در مسیر صعودی پرشتابی قرار گیرد.

نامه وزیر بهداشت به روحانیون وعاظ و ذاکرین

سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی نامه ای را خطاب به روحانیون و وعاظ و ذاکرین اهل بیت نوشت که در بخشی از این نامه آمده است: تقاضایی عاجزانه است از مردم عزیز و عشاق اهل بیت تا شور و شعور حسینی را در هم آمیزیم و بازهم حماسه ای بی نظیر و در شأن ملت هوشمند ایران بزرگ بیافرینیم. می خواهیم آنگونه که رهبر فرزانه مان فرمودند با رعایت صد در صد شیوه نامه ها با بزرگداشت باشکوه حماسه کربلا و عاشورا، الگویی بی بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی به پا کنیم و نگذاریم هرگونه خیز احتمالی بیماری را دشمنان به حساب عزاداران محرم ثبت کنند. این تمنای عاجزانه همه همکارانم در سراسر کشور نیز هست که ماههاست در شرایط بسیار سخت به مبتلایان ویروس کرونا خدمت می کنند تا همراهیشان کنید که بار دیگر و خدای ناکرده با سهل انگاری مکرر، بارشان را سنگین تر نکنیم.

طرح پیش‌فروش نفت تعهد برای دولت آینده رقم می‌زند ؛ مجلس مخالف است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح پیش‌فروش نفت حدود 160 هزار میلیارد تومان تعهد برای دولت آینده رقم می‌زند که مجلس با آن مخالف است ولی با پیش‌فروش نقدی نفت مخالفتی ندارد. هادی بیگی‌نژاد درباره وعده حسن روحانی مبنی بر طرح گشایش اقتصادی با پیش‌فروش نفت اظهار کرد: متأسفانه بزرگترین ابهامی که درباره طرح پیش‌فروش نفت وجود دارد بدهکار شدن دولت پس از حسن روحانی است. لذا نباید دولت مستقر فعلی دولت بعد از خود را بدهکار کند.

چقدر از سهام عدالت فروخته شده؟

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری بورس اوراق بهادار با بیان این که تاکنون ۱.۹ میلیون نفر سهام عدالت خود را فروخته اند، گفت: ۵ هزار و ۶۰۰میلیارد تومان به حساب این افراد واریز شده است. وی ادامه داد: کسانی که پول حاصل از فروش سهام عدالت را هنوز دریافت نکرده‌اند، حتما شماره شبا یا شماره موبایل به نام خود را به درستی وارد نکرده‌اند.

آماده باش در مقابل موج جدید ویروس کرونا همراه با آنفلوانزا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، بر آمادگی نظام سلامت در مقابله با موج جدید بیماری کرونا همزمان با آنفلوانزا در پاییز تاکید کرد. کوهپایه زاده با اشاره به خدمات کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا در شروع این بیماری در کشور، گفت: ما توانستیم موج اول بیماری را خیلی خوب مدیریت کنیم و در موج دوم تا حدودی دچار مشکل شدیم. وی با اشاره به فصل پاییز و شیوع آنفلوانزا، افزود: آنچه مسلم است اینکه در پاییز موج خطرناکی از بیماری آنفلوانزا در همه دنیا رخ خواهد داد و امسال این بیماری احتمال دارد با کرونا تشدید شود.

داروهای تبلیغی ضدکرونا مورد تأیید وزارت بهداشت نیست

رئیس سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت در مورد تبلیغ داروهای ضدکرونا گفت: به تبلیغات داروهای بیرون از فضای بیمارستان اصلا توجه نکنید، این داروها می‌تواند عوارضی داشته باشد و مورد تایید وزارت بهداشت نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – پرده اول؛ با مهر تأیید نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمامی وزرای

بیشتر

چند روز پیش از خیابان حکیم نزاری رد می شدم از ابتدای خیابان درگیر یک

بیشتر

محمدی – مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت