یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

رئیسی: بین اعتراض و اغتشاش فرق قائلیم

رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضائیه گفت : نظام دادرسی در دستگاه قضایی مبتنی بر ادله و اقتضای حق و عدل است.فضاسازی‌ها و جوسازیها تاثیرگذار نیست؛ بنای دستگاه قضایی برصدور رای بر مبنای شرع و قانون است. بین اعتراض و اغتشاش فرق قائلیم؛ اعتراض را باید شنید اما خط قرمز ما اغتشاش و ناامنی و به هم ریختن کشور است.

شورای‌نگهبان برای ۱۴۰۰، یک رئیس‌جمهور انقلابی شناسایی کند

صمصام‌الدین قوامی، امام‌جمعه منطقه پردیسان قم، گفته: «شورای نگهبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، یک فرد انقلابی جوان شناسایی کنید، نمی‌خواهیم ۱۰نفر بیایند؛ لاریجانی و جلیلی و جهانگیری نمی‌خواهیم که بیایند… ما رئیس‌جمهوری که ایدئولوژی داشته باشد نمی‌خواهیم؛ ما کارگزار می‌خواهیم»

خودکفایی هوانیروز سپاه در قطعه‌سازی و مدرن‌سازی

سرار سلامی ، فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هوانیروز سپاه در نهضت قطعه‌سازی، مدرن‌سازی و اورهال به خودکفایی رسیده است.هوانیروز سپاه با گسترش زیرساخت‌هایش
به یک قابلیت جدید دست یافته است.

موج انتقاد از برگزاری جشن تولد در یک قبرستان

برگزاری جشن تولد بهشت زهرا در میانه صدها مشکل ریز و درشت مردم بسیار خبرساز شد. پیروز حناچی شهردار تهران، سید حسن خمینی، در این مراسم حضور داشتند. این مراسم در حالی برگزار شد که کمترین نسبتی با دغدغه‌های مردم نداشت و به همین دلیل موجی از انتقادات به این مراسم وارد شد.

اصولگرایان به فکر چاره باشند، ملت مردنی نیست

عباس عبدی نوشت: واقعیت این است که مجموعه اصولگرایان در بهترین حالت بعید است حتی بتوانند 15درصد آرای مردم را داشته باشند. پس هر کسی که بخواهد از مردم رای بگیرد،به ناچار باید به سوی کسب نظر 85 درصد بقیه روی بیاورد حتی اگر 20درصد آنان را هم هدف قرار دهد، باز هم برنده است. بنابراین سرنا را از سر گشاد آن نباید زد و در پی حذف نامزدها بود. با حذف یا مردن این و آن مشکلی حل نمی‌شود. باید فکری به حال مردم کرد. مگر اینکه دعا کنند، ملت حذف شود یا بمیرد. این تنها راه است ولی فراموش نکنیم که در تقابل با ملت باید ایمان داشت که ملت مردنی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت